Plastic smaak, gootsteen of bottelen?

Gestart door pannetje, 06-05-2008 20:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar

Citaat van: pannetje op 09-05-2008  10:14 uen voor het ONK zijn de biertjes nog wat te groen.

Onzin! Je kunt om meerdere redenen met een ONK (of andere wedstrijd) meedoen : Of je gaat voor goud  :D of je gaat voor een kritische en opbeurende beoordeling en dan maakt het niet uit of het je eerste biertje is of je 100e bier... :)

pannetje

Citaat van: Oscar op 09-05-2008  10:26 uOnzin ! Je kunt om meerdere redenen met een ONK (of andere wedstrijd) meedoen : Of je gaat voor goud  :D of je gaat voor een kritische en opbeurende beoordeling en dan maakt het niet uit of het je eerste biertje is of je 100e bier... :)


Ok dan moet ik er toch maar eens heen, voor de kids schijnt het ook leuk te zijn, en ik moet me vrouw wat
enthousiaster maken hehe dat scheelt bij het bottelen  ;D


Oscar

Okidoki... en dan mag je mij wel een flesje ter beoordeling doen hoor... :proost:

Menno

Citaat van: pannetje op 09-05-2008  10:33 uOk dan moet ik er toch maar eens heen, voor de kids schijnt het ook leuk te zijn

Geef nou maar toe: je hebt gewoon een BOB nodig...  ;D

pannetje

Citaat van: Oscar op 09-05-2008  10:56 uOkidoki... en dan mag je mij wel een flesje ter beoordeling doen hoor... :proost:

Ja dat is goed ga ik ff wat biertjes meenemen en hopelijk ook proefen  ;)

Citaat van: Menno op 09-05-2008  11:23 uGeef nou maar toe: je hebt gewoon een BOB nodig...  ;D

Hehehe, gesnapt, jij heb dit smoesje al vaker gebruikt?

 :lekkerbier:

Jacques

Citaat van: Oscar op 09-05-2008  00:50 uVanavond onze gilde wedstrijd gehad, en daar was iemand die een bier met een overduidelijke zwarte bessen/cassis geur had omschreef als een bier met een velpongeur. Terwijl die geuren totaal niet op elkaar lijken... ::)

Eén van de belangrijkste zaken die geleerd moet worden tijdens een keurmeestercursus is het herkennen en beschrijven van smaken. Dat gaat alleen als bepaalde smaken gezamenlijk gedronken worden en beschreven worden. Leren keuren doe je gezamenlijk!

pannetje

Zo, even mijn tweede brouwsel geproefd en hier zit de smaak niet aan.
Oorzaak was dus het gistvat of een restant schoonmaakmiddel.
Toch blijft het zonde  :huilen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.