12-04-2008 Forumuitje Burg Bieren Ermelo

Gestart door Jacques, 04-02-2008 15:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oranjeboombiertje

Ik ben er bij :hoera:

Ik kan op mijn werk wat eerder weg, dat zal rond een uurtje of 4 zijn (afhankelijk van de drukte in de winkel) Dan kan ik rond 5 uur/ half 6 in Ermelo zijn, met natuurlijk een mooie krat ruilbiertjes :proost:

 :degroeten:
Wesley

Menno

SUPER-LEUK!  :hoera:

Enne, als je er de volgende dag ook bij bent, dan blijf je zeker ergens overnachten? ;)

oranjeboombiertje

Ik heb van Oscar gehoord dat het heel goed toeven is ergens in Amersfoort vlakbij het spoor ;D ;)

 :degroeten:
Wesley

Menno

Citaat van: Oranjeboombiertje op 05-04-2008  21:24 uIk heb van Oscar gehoord dat het heel goed toeven is ergens in Amersfoort vlakbij het spoor ;D ;)
Tegenwoordig zoekt hij alternatieven, 25-04 komt hij bij ons Gilde langs & hij wordt dan 's-ochtends liever wakker van mijn twee gierende blagen dan van 'kedeng-kedeng'...  ;D

Jacques

Citaat van: Menno op 05-04-2008  21:23 uSUPER-LEUK!  :hoera:

Enne, als je er de volgende dag ook bij bent, dan blijf je zeker ergens overnachten? ;)

Ja, dat is geregeld voor Wesley.

Tsjerk

Jongens, naar het kruidvat!

Vanaf volgende week dinsdag in de aanbieding:

1 dag onbeperkt treinen door heel Nederland voor € 9,95   samenvol

(geldig van 12 april tot 30 juni)

Oscar

Dat wordt alvast slaapzakken leggen voor de deur... ;D

Menno

Retourtje is voor mij €7,60 (en Caspar €4,60)...  ;D Maar bedankt voor de mooie tip, Tsjerk! De anderen hebben er mooi een hoop schik van!  :duimop:

Trouwens, het uitje vangt om 14:00 uur, het is een mooi halfuurtje wandelen. De treiners om 13:05 uur (vanuit richting Amersfoort) of 13:19 uur (vanuit richting Harderwijk) op station Ermelo? Maken we er een gezellig tippeltje van!  ;D

Herman

Ik ben er helaas toch niet bij....  :'(

Ik heb tijdens dit weekend vrij weten te houden, maar de stand van de verbouwing is er de oorzaak van dat ik toch volgend weekend nog stevig moet klussen. De woning moet wel klaar zijn voor de verhuizing ten slotte.

Volgende keer beter! Veel plezier iedereen!

Jacques

Al op een andere plaats had ik je al laten weten dat ik het jammer vind. Maar gelet op de verbouwing van je nieuwe huis kan ik het me goed voorstellen. De volgende keer beter. De deelnemers lijst heb ik aangepast.

Menno

Jammer, Herman, maar een volgende keer beter. Succes met klussen! :duimop:

Citaat van: Jacques op 06-04-2008  10:10 uDe deelnemers lijst heb ik aangepast.
Niet helemaal, mis Wesley?

Jacques

Potjandikkeme. Dat is natuurlijk niet goed. Pas het meteen aan.

Caspar

Ik heb nog niet veel ruilers gespot ;).

William
MO
Oscar
Wesley

Heeft niemand anders wat bieren op voorraad om te ruilen ??? ?

Sietze K

Citaat van: Caspar op 09-04-2008  09:28 uHeeft niemand anders wat bieren op voorraad om te ruilen ??? ?
Jawel hoor ik zal wat van mijn Loonse&Drunense duinen Pale ale meenemen

Tsjerk

Citaat van: Caspar op 09-04-2008  09:28 uHeeft niemand anders wat bieren op voorraad om te ruilen ??? ?

Ja, ik heb genoeg om te ruilen (of weg te geven tbv proefnotities) maar ik ga in de trein en heb geen zin om een grote lading bier mee te slepen.

Ik zal wel even kijken wat ik mee zal meenemen.

Menno

Tip: neem een rugzak en doe er een doosje in. Kan je de flesjes mooi geordend meenemen!  ;)

William

Ik neem van drie soorten elk vier flesjes mee..... met een kloek etiket waar alles opstaat.

Menno

Jongelui,

Ik heb zonet 20 BKG-formulieren (zie site BKG) uitgedraaid (aardige werkgever :groots:). Als dit niet genoeg is, dan zal iemand anders extra mee moeten nemen.  8)

Neemt iedereen zelf een pen mee?  :lessmile:

 :degroeten:

Caspar

Hey, goed werk Menno! Ik heb 2 bieren x 14 proevers... ik print er morgen nog wel 8 uit ;D.

Caspar

Ik neem mee:

2x2 Pale Ale op bestelling van Wesley en Oscar (zij komen pas als ik weg ben)
1x Iets bitters voor MO :clownsmile: .

3x English Barley Wine
3x Brown Porter

en nog 12 bieren om te proeven korrelgist versus Wyeast en dan vind ik het wel weer welletjes ;).

Menno

Citaat van: Caspar op 10-04-2008  20:46 uop bestelling van Wesley en Oscar (zij komen pas als ik weg ben)

Kan ik je hiermee helpen?  :weetniet:

oranjeboombiertje

Volgens mij is dat meer moeten ;D ;)

 :degroeten:
Wesley

Menno

Citaat van: Oranjeboombiertje op 10-04-2008  23:46 uVolgens mij is dat meer moeten ;D ;)

 :degroeten:
Wesley

Ik hoor lees het al:  :bokser:

 ;D :degroeten:

oranjeboombiertje

Ach, misschien krijg je er nog wel een lekker biertje voor terug :P

 :degroeten:
Wesley

Caspar

Ik had Menno al in gedachten als bier intermediair ;D, thanx mate :proost2:. Tot zaterdag!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.