Hoera hiep hiep hoera

Gestart door Patrickbierman, 17-10-2007 20:29 u

Vorige topic - Volgende topic

Patrickbierman

Hallo iedereen,
ik ben op 29 januari jarig en spaar alles over bier.
Stuur wat per mail een leuk gedicht over bier.
dat doet me enorm plezier.
Groetjes van een bierengenieter uit Waalwijk van,
Patrick Kroon

korek

Alvast gefeliciteerd en welkom hier. Genieten van bier doe je nog meer als je het zelf brouwt.

Patrickbierman

Citaat van: korek op 17-10-2007  20:31 uAlvast gefeliciteerd en welkom hier. Genieten van bier doe je nog meer als je het zelf brouwt.
Bedankt mede bierengenieter/ster. :proost2:

oranjeboombiertje

Welkom hier op het forum. Ik verzamel ook van alles, maar dan alleen van Oranjeboom. Het zelf brouwen is echt aan te raden, het is erg verslavend.

Nog veel plezier hier op het forum.

:degroeten:
Wesley

Oscar

Citaat van: Patrick Kroon op 17-10-2007  20:29 uik ben op 29 januari jarig

Leuk, maar om dan nu al te gaan juichen vind ik wat overdreven vroeg... ;)

Citaat van: Patrick Kroon op 17-10-2007  20:29 uStuur wat per mail een leuk gedicht over bier. dat doet me enorm plezier.

Ik heb laatst een 3-tal kratten met gevulde flesjes "gedicht", dat deed mij ook enorm plezier... :D

Oscar

Volgens Hyves is onze Hans (Drents Hopbier) morgen jarig en viert hij zijn 111ste verjaardag !!  :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots: :groots:

Dus op die leeftijd en nog actief op internet en zelfs nog kritisch op taalfouten!  :D

Hans drink er een biertje op en ik hoop dat je de 112 ook nog haalt (112 daar red je levens mee)  :D :D

:degroeten: :degroeten:

davadox

Citaat van: oranjeboombiertje op 17-10-2007  20:37 uWelkom hier op het forum. Ik verzamel ook van alles, maar dan alleen van Oranjeboom. Het zelf brouwen is echt aan te raden, het is erg verslavend.

Nog veel plezier hier op het forum.

Wesley
Oei en ik heb nog wel een uniek stukje historie van Oranjeboom weg gegeven vandaag.

Raymond293

De gebruiker is niet meer geregistreerd en het bericht is van 5 jaar geleden, denk niet dat hij dit zal lezen ;D

EBC

Citaat van: davadox op 31-12-2011  23:54 uOei en ik heb nog wel een uniek stukje historie van Oranjeboom weg gegeven vandaag.

Je kan het volgende keer altijd nog naar Schiedam brengen...

davadox

Citaat van: EBC op 01-01-2012  10:05 uJe kan het volgende keer altijd nog naar Schiedam brengen...
Dat gaat hem niet worden.
Mijn wereldje stopt bij de Moerdijkbrug.

Raymond293

Grappig, die van mij begint daar pas ;D

EBC

't Is toch de moeite waard, een bezoekje aan de brouwerij daar én Oranjeboombiertje.

Jacques

Citaat van: Raymond293 op 01-01-2012  09:19 uDe gebruiker is niet meer geregistreerd en het bericht is van 5 jaar geleden, denk niet dat hij dit zal lezen ;D

Nou, daar ben ik niet zo zeker van. Ik weet dat de betreffende gebruiker toch nog zo nu en dan het forum bezoekt.

Caspar

En ik weet zeker dat ie nog wel interesse heeft in klassieke Oranjeboom items ;) .

Bierboek schrijver

Hoi biergenieters/sters,

Hier is de Bierboek schrijver, of te wel Patrickbierman. Bij deze laat ik jullie gelijk weten;
Zondag 20 maart 2022, om 11.30 uur word ik geïnterviewd, door RTV Horizon. Bij deze de radio frequenties waar ik te horen ben;

Radio Horizon ontvang je in bijna heel Zuid-Oost-Brabant, dit zijn onze frequenties:

Heeze-Leende: 92.9 Mhz
    Cranendonck: 107.1 Mhz
    Maarheeze: 106.0 Mhz

Wijbrouwers

Welkom op het forum.
Brouw je zelf?
Wat voor bierboek wil je schrijven?
Wat is je favoriete biertype?
Wat voor toegevoegde waarde heeft jouw interview op RTV Horizon (welke hier in het noorden niet te ontvangen is)?

Kortom, wie ben je?

Jacques

Citaat van: Wijbrouwers op 11-03-2022  09:30 uWelkom op het forum.
Brouw je zelf?
Wat voor bierboek wil je schrijven?
Wat is je favoriete biertype?
Wat voor toegevoegde waarde heeft jouw interview op RTV Horizon (welke hier in het noorden niet te ontvangen is)?

Kortom, wie ben je?
https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?action=profile;u=5143

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.