De bierbrouwer en zijn brouwclub

Gestart door Oscar, 11-11-2006 17:33 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben je lid van een bierbrouwersclub en hoe vaak kom je op deze avonden?

Ik ben bewust geen lid van een club
8 (9.9%)
Ik ben onbewust geen lid van en club, ik denk er over na om lid te worden
12 (14.8%)
Bij mij in de buurt zit geen bierbrouwersclub
24 (29.6%)
Ik ben lid van een club, maar kom eigenlijk nooit op de clubavonden
4 (4.9%)
Ik ben lid van een club en ga af en toe naar de clubavonden: ± 3 keer per jaar
2 (2.5%)
Ik ben lid van een club en ga regelmatig naar de clubavonden: ± 5 keer per jaar
3 (3.7%)
Ik ben lid van een club en ga zeer regelmatig naar de clubavonden: ± 8 keer per jaar
2 (2.5%)
Ik ben lid van een club en probeer altijd op de clubavonden aanwezig te zijn: > 8 keer per  jaar
26 (32.1%)

Totaal aantal stemmen: 77

Caspar

Ik woon in Amersfoort en zit er ook aan de denken om me aan te sluiten bij de Amervallei. Als ik wat meer weet, stuur ik je wel een PB'tje  ;)

RBE

Oscar,

Vergeet Ede niet, Ede`s Wijn- en Biergilde bestaat bijna 15 jaar.
Uit onze gelederen komen kampioenen en keurmeesters.
Niet meer vergeten.

Rob

Oscar

Citaat van: RBE op 27-11-2006  14:33 uVergeet Ede niet, Ede`s Wijn- en Biergilde bestaat bijna 15 jaar.

Klopt inderdaad, sorry, dit ligt inderdaad ook in die regio  :verbergen: Hoe is de verhouding wijnmakers/bierbrouwers bij jullie?

Groeten en gezondheid
Oscar

RBE

Hoi Oscar,

Ik weet het niet precies, de ledenlijst is al ingepakt i.v.m. aanstaande verhuizing.
Ik schat dat er zo`n 20 bierbrouwers zijn, 25 wijnmakers en 5 likeurbereiders.
Leuke vereniging dus, er zijn dan ook goede leermeesters aanwezig en een goed bestuur.

Groeten
Rob 

jan G

Citaat van: Caspar op 27-11-2006  12:17 uIk woon in Amersfoort en zit er ook aan de denken om me aan te sluiten bij de Amervallei. Als ik wat meer weet, stuur ik je wel een PB'tje  ;)

Als je dat wilt doen graag, want ik ben zeker benieuwd. Ik hoor het wel als je meer weet :idea:

Oscar

Citaat van: RBE op 27-11-2006  15:48 uIk schat dat er zo`n 20 bierbrouwers zijn, 25 wijnmakers en 5 likeurbereiders.

Gaat dat goed samen? Ik bedoel: als er een wijnavond is komen de bierbrouwers en likeurmakers dan ook opdagen en andersom? Of zijn het toch een beetje "gescheiden" groepjes?

Groeten en gezondheid
Oscar

dennisbier

Ik zou graag mezelf eens bij een club aansluiten, maar ik weet dat het er niet van komt.
2 jonge kids, 3-ploegen, zaterdag vaak werken en storingsdienst.
En omdat personeel duur is lopen we nu dikwijls alleen en dan is vrijnemen al helemaal niet aan de orde.

Anders was ik zeker lid.  :duimop:

Oscar

Je kunt ook donateur van een vereniging worden. Krijg je in ieder geval een leuk boekje thuis en je steunt een actieve vereniging.

 ;) :brouwen:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.