Eigen glazen

Gestart door thibolleke, 10-09-2006 20:38 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thibolleke

hej ik heb hier'ns een vraagje,

Zoals enkele misschien weten doe ik mijn eindwerk over bier.Nu heb ik nog een klein jaartje om het af te werken.
Bij mijn presentatie stel ik dan ook enkele bieren voor.En die moeten er dan ook mooi uitzien.
De etiketten ontwerp ik en kleef ik erop,geen probleem.Maar nu wil ik ook nog eigen glazen met een gepast logo erop en viltjes.

Weet iemand waar ik daar het beste voor kan horen?En wat de prijzen ongeveer zijn van zo'n kleine oplage productie?
www.ritzenhoff-cristal.de weet ik dat ze zo'n soort dingen doen,maar ik kan er echt niet achter komen hoe ik het moet ontwerpen en bestellen.

Iemand die hier meer over weet?

groeten,thibolleke


Oscar

Thibolleke,

Ik denk dat je bij Ritzenhoff niet in kleine oplage kunt bestellen en dat het sowieso een duur grapje wordt om in kleine oplage (hoeveel wil je er laten maken ?) glazen te laten bedrukken. Wat zoiets, in kleine oplage, duur maakt is de prijs voor het maken van een MAL voor het logo. Dat kost je al gauw 40 - 60 Euro. Daarna moet je nog een rekenen op zo'n €3,- per glas (Inclusief logo in 1 kleur).

Viltjes laten maken zal iets goedkoper zijn...maar dan kom je toch ook al gauw op een oplage van 100 - 200.

Groeten en gezondheid
Oscar

thibolleke

Duur zal het sowieso wel worden.Het aantal glazen zal waarschijnlijk gewoon het minimum aantal worden.
Om de kosten wat te drukken zal ek de viltjes zelf drukken(op school).

Ritzenhoff produceert in kleine oplagen.Maar wat is voor hun kleine oplagen natuurlijk......

Weet er iemand dan een beter(=goedkoper) alternatief?

Weer'ns de groeten
Thibolleke

Jacques

Zo links er rechts zijn er van die bedrijven waar je koffiemokken, balpennen, t-shirts en meer van dat zoort zaken kunt laten bedrukken. Misschien kun je daar eens informeren.

Harold


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.