Schroten

Gestart door Jacques, 28-07-2023 15:01 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Het artikel Schroten was er al wat langer, maar er was er nog geen feedback topic aangemaakt.

Opmerkingen, aanvullingen of verbeteringen kun je in dit topic kwijt.

Fractus

Een mooie samenvatting van de diverse topics die er over dit onderwerp zijn geweest, chapeau Jacques  :petje-af:

Kleine aanvulling met een persoonlijke ervaring: als ik klam schroot met mijn standaard 'Chinese' walsenmolen, blijft er bijna geen meelpoeder achter op de molen en de plank waarop de molen in gemonteerd. Als ik droog schroot, zit alles onder het fijne stof. Voor mij eigenlijk de belangrijkste reden om klam te schroten, het scheelt een hoop moutstof. Als anderen dit herkennen kan het misschien worden toegevoegd aan het stukje 'klam schroten'.

Jacques

Citaat van: Fractus op 31-07-2023  10:58 uKleine aanvulling met een persoonlijke ervaring: als ik klam schroot met mijn standaard 'Chinese' walsenmolen, blijft er bijna geen meelpoeder achter op de molen en de plank waarop de molen in gemonteerd. Als ik droog schroot, zit alles onder het fijne stof. Voor mij eigenlijk de belangrijkste reden om klam te schroten, het scheelt een hoop moutstof. Als anderen dit herkennen kan het misschien worden toegevoegd aan het stukje 'klam schroten'.
Bedankt voor jouw aanvulling. Ik heb de pagina aangepast.

Jacques

Citaat van: Fractus op 31-07-2023  10:58 uEen mooie samenvatting van de diverse topics die er over dit onderwerp zijn geweest, chapeau Jacques  :petje-af:

De bedoeling is nog heel veel van dit soort artikelen te schrijven, zodat de kennis van het forum op een makkelijkere manier beschikbaar komt. Maar het is nog een hele klus...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.