Herma Label Designer

Gestart door Pieter1954, 17-07-2023 11:38 u

Vorige topic - Volgende topic

Pieter1954

Tot voor kort gebruikte ik voor mijn kroonkurketiketjes de software van Herma Label Designer plus 1.1. Ik heb nu een nieuwe laptop en kan de installatiebestanden niet meer vinden. Heeft iemand die voor mij of een betrouwbare link ernaar toe?

tdp

Bedoel je die Word plugin? Ik heb geen link maar ik zou hem wel met je kunnend delen anders!

Pieter1954

Die wil ik wel proberen. Wat ik had was een (oud) programmaatje van Herma.

tdp

Denk dat we hetzelfde bedoelen dan ;). Zal eens kijken waar ik hem heb staan en zal hem hier dan wel delen

Henielma

Hier heb ik de Setup_en.exe van Herma Label Designer nog ergens lokaal staan. Is wel 73 Mbyte. Laat maar weten of je die nog nodig hebt.

LBakker

Werkt dit programma beter dan de website?

Pieter1954

Citaat van: Henielma op 18-07-2023  22:49 uHier heb ik de Setup_en.exe van Herma Label Designer nog ergens lokaal staan. Is wel 73 Mbyte. Laat maar weten of je die nog nodig hebt.
Ja graag. Ik stuur wel een PB.

PaultjePils

ray81

Citaat van: Pieter1954 op 19-07-2023  09:42 uJa graag. Ik stuur wel een PB.
Ik zou deze ook graag willen hebben.
Gebruik altijd de online versie, maar ben daar niet heel tevreden mee.

Heuvinger brouwerij

Ik zou ook graag dat lokale progammaatje willen hebben.

Ik gebruik nu een geconverteerd word dokument in Libre office writer.
Dat online progamma van Herma is niet echt een vooruitgang tov het dokument wat ik nu gebruik.

Pieter1954

Stuur Henielma even een PB. Ik ben heel blij dat ik weer via hem met dit programmaatje mijn etiketten terug heb.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.