OBBK/Bergs Bierfestival - Bergen op Zoom 2023

Gestart door jorisstoop, 20-06-2023 20:59 u

Vorige topic - Volgende topic

jorisstoop

Beste brouwer

Het Bergsche Bierbrouwersgilde organiseert op zaterdag 16 september 2023 wederom het jaarlijkse Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK).

Schrijf je nu in voor een van de grootste hobbybrouwwedstrijden van Nederland!

De prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het Bergs Bierfestival, zodat een gezellig, bierig en muzikaal entourage verzekerd is. Het Bergs Bierfestival zal dit jaar weer plaatsvinden in de Potterstraat in Bergen op Zoom. Er kunnen weer een mooi aantal bieren meedoen aan de wedstrijd. Tevens is er weer de mogelijkheid tot het opsturen van de wedstrijdbieren. Je kunt ze uiteraard ook inleveren op een van de inleverpunten. Lever je bieren op tijd in, zodat je zeker bent van deelname aan de wedstrijd.
Alle informatie over het festival, inschrijvingsformulieren (inschrijven tot eind augustus), kosten, reglement, foto's etc. vindt je op onze website: www.bergsbierfestival.nl.

Dus zet 16 september (14:00 - 22:00) in je agenda en kom naar het Bergs Bierfestival en de prijsuitreiking van het OBBK.
Schroom niet om dit bericht door de sturen naar al je biervrienden.

Hieronder kun je de app downloaden en ben je altijd op de hoogte.

https://play.google.com/store/apps/details?id=app.bergsbierfestival.nl

https://apps.apple.com/app/id1530998157

Hopelijk zien we elkaar op het Bergs Bierfestival!

jorisstoop

Er zijn nog een aantal plekken vrij voor het OBBK. Vergeet je niet in te schrijven via www.bergsbierfestival.nl

joenedu

Jullie site is een beetje stuk volgens mij...

Wijbrouwers

Lijkt er inderdaad op ja.

Voor wie nog wil inschrijven die kan beter deze site openen.

Captain Hatteras

Citaat van: Wijbrouwers op 03-08-2023  09:12 uLijkt er inderdaad op ja.

Voor wie nog wil inschrijven die kan beter deze site openen.

Op een manier doet die nu helemaal ergens anders naar verwijzen op mijn computer?

Ik heb me ingeschreven in ieder geval, ben benieuwd!

Edit: lijkt nu wel weer te werken, raar.

Kapau

Heb me ook ingeschreven, ben benieuwd. Kan helaas niet zelf aanwezig zijn op het festival.

Jacques

Ik was vandaag bij de bekendmaking van de uitslag van het 27e OBBK in Bergen op Zoom.

Voor de volledige uitslag zijn op dit moment nog niet online gezet, maar ze zullen spoedig te vinden zijn op https://www.bierbrouwersgilde.nl/obbk-uitslagen/

De aanwezige prijswinnaars heb ik op de foto gezet. Daar was Jeroen Free niet bij omdat hij vrijwilligerswerk deed voor het gilde.

Patricia nam 2 prijzen in ontvangst. Ze brouwt samen met haar men Chris. En samen hebben ze de laatste jaren diverse prijzen in wacht weten te slepen.

Nogmaals, alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd. Het delen van recepten wordt van harte gewaardeerd.

PXL_20230916_141318135.jpg  PXL_20230916_141429152.jpg  PXL_20230916_141510431.jpg  PXL_20230916_141720116.jpg  PXL_20230916_141800312.jpg  PXL_20230916_141834768.jpg   PXL_20230916_142053463.jpg

Wolter

Helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn. Alle winnaars gefeliciteerd in ieder geval!

Ben je winnaar? Het is altijd leuk om jouw winnende recept toe te voegen aan de bewezen recepten op ons mooie forum..

Markie Mark

Ik zie dat de uitslagen op de website van het OBBK staan maar is er ook al bekend hoe de keuringsrapporten van deze wedstrijd gedeeld gaan worden met de deelnemers? Komen die per e-mail naar ons toe?

Markie Mark

Soms moet ik wat meer geduld hebben. Ze kwamen net keurig per e-mail binnen. Bedankt voor de organisatie.

De Hopman

Hier zijn de formulieren ook net binnengekomen.
Top weer, erg fijn zulke feedback!
Dank voor de organisatie maar weer!

Kapau

Ze zijn hier ook binnen! Blijkbaar heb ik twee gushers op de post gedaan, excuses aan de proefmeesters  :proost:

De Hopman

Bij mij blijkbaar ook een gusher. Typisch, de rest van de batch heeft daar geen last van.
De pakketbezorger zal er wel weer te hard mee geschud hebben  ;)

Kapau

Klopt het dat de 1e/2e plaats per categorie een Oorkonde via de post krijgt? Ik zie dat ik bij een categorie tweede plaats ben geworden maar heb er verder niets van vernomen. Ik kon er helaas afgelopen weekend niet fysiek bij aanwezig zijn

Jacques

Citaat van: Kapau op 19-09-2023  11:16 uIk zie dat ik bij een categorie tweede plaats ben geworden
Gefeliciteerd Kapu. Het delen van het recept hier op het forum wordt door veel leden op prijs gesteld.

Citaat van: Kapau op 19-09-2023  11:16 uKlopt het dat de 1e/2e plaats per categorie een Oorkonde via de post krijgt?
Dat kun je het beste even navragen bij het Bergsche Bierbrouwers Gilde.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.