iTap tegendrukvuller

Gestart door meyerhj, 28-05-2023 23:42 u

Vorige topic - Volgende topic

meyerhj

Wie heeft hier ervaring mee ik zou er graag wat meer van willen weten en ook graag zien hoe het werkt.

Gr Henk Meijer

Arthur B

Er zijn al wat ervaringen op het forum gedeeld. Ik heb ook zo'n ding, werkt prima. Alleen zorgen dat je bier netjes is opgeladen met de gewenste hoeveelheid koolzuur.

En op YouTube staan een berg filmpjes... 🙂

Frits1980

Werkt perfect inderdaad. Staat ook op dit forum. Niet te snel willen, 15 sec per flesje. Koude flesjes gaan beter/minder schuim. Tja, wat wil je nog meer weten. Ik kan me geen beter apparaat voorstellen. Enige wat ik nog moet maken is een adapter om Krups torp fustjes te vullen. Maar dat gaat zeker ook komen bij mij.

meyerhj

Alvast bedankt voor de reacties ik ga zeker op YouTube kijken en ik zou graag willen weten of er in de buurt van Delft ook een brouwer zit die dit gebruikt.

Frits1980

Wat is in de buurt?  ;D
Ik zit in Hilversum.

Arthur B

Citaat van: meyerhj op 29-05-2023  15:02 uAlvast bedankt voor de reacties ik ga zeker op YouTube kijken en ik zou graag willen weten of er in de buurt van Delft ook een brouwer zit die dit gebruikt.

Ik ken er eentje, maar hij zit niet op dit forum. Ik zal hem vragen.

Arthur B

Citaat van: Frits1980 op 29-05-2023  10:44 uEnige wat ik nog moet maken is een adapter om krups torp fustjes te vullen. Maar dat gaat zeker ook komen bij mij.

Ik weet niet of het een optie is voor je, maar er zijn op het web diverse 3D print modellen te vinden voor iTap adapters en gadgets.

Frits1980

Citaat van: Arthur B op 29-05-2023  20:13 uIk weet niet of het een optie is voor je, maar er zijn op het web diverse 3D print modellen te vinden voor iTap adapters en gadgets.
Heb ik gezien, maar nog niks gevonden voor een torp.

Timdehart

Citaat van: meyerhj op 29-05-2023  15:02 uAlvast bedankt voor de reacties ik ga zeker op YouTube kijken en ik zou graag willen weten of er in de buurt van Delft ook een brouwer zit die dit gebruikt.

Ik heb er een. Bevalt erg goed. inderdaad wel belangrijk dat er van te voren voldoende CO2 in je bier zit.
Wellicht kom je een keer in regio Alkmaar. Dan kan je hem bij mij in werking zien.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.