2023 ONK-camping te Meldersl0

Gestart door Sjaak_Deventer, 12-03-2023 15:58 u

Vorige topic - Volgende topic

Zou je ook de ONK-camping willen staan en aansluiten bij de bbq?

Ja, leuk idee.
9 (69.2%)
Nee, kamperen dat gaat 'm echt niet worden.
3 (23.1%)
Ik zou graag alleen aansluiten bij de bbq. Ik slaap niet op de camping
1 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 13

Sjaak_Deventer

Sinds lange tijd kan het weer. Een echt ONK. Daar hoort een ONK-camping bij. Een leuke gezellige dag op het ONK en daarna de camping met een BBQ en de eigen gebrouwen bier.

Dus ben je van plan om naar het ONK te gaan, zou je dan ook op de camping willen staan en mee willen doen met de BBQ?

Bij voldoende animo wil ik verder kijken welke camping / slager hierbij van dienst kan zijn.

Groet Sjaak

Sjaak_Deventer

Ps laat even een reactie achter als je gestemd hebt.

tdp

Als ik de verhalen moet geloven van je, dan mag ik dit niet missen  ;)! Count me in!

Wolter

Ik ben er ook bij hoor..

Wijbrouwers

Wij sluiten graag aan bij de BBQ. Op welke camping wordt deze gehouden?
Wij slapen op camping Leef in een Safaritent dus sluiten ons niet aan bij het hobbybrouwerskamp om te slapen.

Lijkt ons wel erg gezellig.

Sjaak_Deventer

Puur voor de animo. Geen camping nog bekend. Bij een aantal van +/- 20 mensen, dan valt er een bbq te regelen. Anders wordt het te prijzig voor iedereen.

De Hopman

Lijkt me leuk om eens wat forumleden in levende lijve tegen te komen, maar ik weet nog niet zeker of ik bij het ONK kan zijn. Mocht dat zo zijn dan zal ik niet blijven overnachten daar, en verwacht ook niet mee te eten. Misschien kom ik nog even buurten op de camping, maar reken met de inkoop maar niet op mij ;)
Wie weet volgend jaar!

hansHalberstadt

Wel leuk idee om daar wat forumleden in het echt te ontmoeten naast de paar die ik al ken in het echt. ik doe zelf niet mee met het ONK maar kamperen met eigen bier en collegabrouwers is altijd wel leuk.

cervisia

Leuk, wij staan op camping Leef aan de overkant! We hadden dus al geboekt omdat het nog niet duidelijk was welke camping het ging worden en wij graag tegen over het festival wilde staan.

Novice77

Lijkt me gezellig!  :proost:  Ik had ook al een plekje op de camping aan de overkant geboekt, en doe graag mee aan een barbecue als die ergens georganiseerd wordt. Het liefst op camping Leef, maar als dat niet lukt kan ik ook best een stukje fietsen.

Ralph

Beetje laat, maar beter laat dan nooit, ik hoop weer aan te kunnen schuiven dit jaar!  :beersmiley:

Ralph

En o ja, bij te weinig animo voor een bbq kunnen we wellicht ook gezamenlijk wat regelen, toch?

Wijbrouwers

Citaat van: Ralph op 29-03-2023  20:24 uEn o ja, bij te weinig animo voor een bbq kunnen we wellicht ook gezamenlijk wat regelen, toch?

Lijkt me een goed plan. Iedereen wat mee en we kunnen BBQen toch?

Sjaak_Deventer

Citaat van: Wijbrouwers op 31-03-2023  12:31 uLijkt me een goed plan. Iedereen wat mee en we kunnen BBQen toch?

Tot nu toe staan we op 9 personen. Dat is te weinig om bij een slager alles te laten regelen.

Dus bbq-en moet lukken, maar dan wel meer op eigen gelegenheid. Mochten we voldoende personen hebben, dan kan ik altijd nog even een offerte vragen bij de lokale slagerij.

Misschien leuk om wel te proberen om allemaal op 1 camping te staan. Ik heb ook een nachtje gereserveerd op camping Leef.

cervisia

Hoi,

Wij nemen een BBQ en een tap mee! de rest is volgens mij wel ter plaatsen te regelen!

:proost:

Novice77

Nog een paar nachtjes slapen!
Ik neem zelf wat eten mee in de hoop dat ergens op een BBQ te mogen gooien, gaat vast helemaal goedkomen. Ik neem ook wat eigen biertjes mee natuurlijk om te ruilen/proeven. Tot zaterdag!  :beersmiley:

hansHalberstadt

Het gaat mij helaas niet lukken. Vrijdag avond gildeavond met een last minute presentatie die ik moet geven en zaterdag ben ik ergens anders nodig waar ze niet zonder mij kunnen. 

Wijbrouwers

Wij eten voornamelijk op het festival maar sluiten uiteraard wel even aan om onze biertjes te laten proeven en die van jullie te proeven. Wordt vast en zeker gezellig.
Wij staan ook op camping leef in de safaritenten. We hadden op de plattegrond al gezien dat het een kleinschalige camping is dus we vinden elkaar wel.

Tot morgen!

Sjaak_Deventer

Gisteren was het zeer gezellig op het ONK en camping. Camping was tegenover het terrein.

ONK was top geregeld. Locatie was super en het weer was perfect.

Leuk om weer een ONK na die jaren mee te maken. En daarbij leuk om weer allerlei brouwers te ontmoeten.

Ps... Waar zijn alle recepten? Nog geen enkele brouwer heeft een recept gepost

De Hopman

Komt de uitslag van de Grand Prestige challenge ook nog ergens beschikbaar?
De uitslag van de normale klassen staat al op de website van het ONK zag ik, maar daar staat de Grand Prestige challenge niet bij, is ook een extra klasse natuurlijk. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de proefnotities  ;D

Bvk1983

Citaat van: De Hopman op 05-06-2023  09:15 uKomt de uitslag van de Grand Prestige challenge ook nog ergens beschikbaar?
De uitslag van de normale klassen staat al op de website van het ONK zag ik, maar daar staat de Grand Prestige challenge niet bij, is ook een extra klasse natuurlijk. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de proefnotities  ;D

Ja ik ben ook benieuwd, miste deze uitslag ook.

Wolter

Citaat van: De Hopman op 05-06-2023  09:15 uKomt de uitslag van de Grand Prestige challenge ook nog ergens beschikbaar?

Ik doe de aanname dat dit buiten de scope van het BKG is gegaan. Het BKG legt alle input geautomatiseerd vast in de uitslagen omgeving. Dat kan het panel van Hertog Jan niet bij waardoor je deze input wsl op een andere manier zal moeten krijgen. (Als deze er is natuurlijk)

De Hopman

Citaat van: Wolter op 05-06-2023  13:02 uIk doe de aanname dat dit buiten de scope van het BKG is gegaan. Het BKG legt alle input geautomatiseerd vast is deze uitslagen omgeving. Dat kan het panel van Hertog Jan niet bij waardoor je deze input wsl op een andere manier zal moeten krijgen. (Als deze er is natuurlijk)

Ik denk inderdaad dat dit buiten het BKG om is gegaan. Zou leuk zijn als ze (Dionysos/Hertog Jan?) de proefnotities nog hebben en deze willen delen. Want laten we wel wezen, ik heb niet meegedaan om te winnen, maar vooral om eens te horen hoe een kenner over mijn bier denkt  ;D

Novice77

Citaat van: Sjaak_Deventer op 04-06-2023  19:30 uGisteren was het zeer gezellig op het ONK en camping. Camping was tegenover het terrein.

ONK was top geregeld. Locatie was super en het weer was perfect.

Leuk om weer een ONK na die jaren mee te maken. En daarbij leuk om weer allerlei brouwers te ontmoeten.

Was zeker gezellig Sjaak! Nog bedankt voor al het stokbrood  :beersmiley:  Leuk inderdaad om andere brouwers te leren kennen en elkaars bier te proeven/beoordelen. Tot een volgende keer!

L.win

Ik heb hier gisteren mailcontact over gehad.
Hertog Jan heeft helemaal geen proefnotities gemaakt heb ik begrepen. Dus ik denk dat we helemaal geen beoordeling meer te zien krijgen 😞

Als dit echt zo is,lijkt het me dat ze ons hier in gaan compenseren, want het zou wel beschamend zijn als dit echt waar is.

Bvk1983

Citaat van: L.win op 05-06-2023  19:17 uIk heb hier gisteren mailcontact over gehad.
Hertog Jan heeft helemaal geen proefnotities gemaakt heb ik begrepen. Dus ik denk dat we helemaal geen beoordeling meer te zien krijgen 😞

Als dit echt zo is,lijkt het me dat ze ons hier in gaan compenseren, want het zou wel beschamend zijn als dit echt waar is.

Het gaat me niet eens zozeer om het inschrijfgeld maar ik vind het schandalig als mensen hier vol enthousiasme tijd en energie in hebben gestoken en vervolgens geen terugkoppeling krijgen. Is er wel een winnaar in die klasse geweest?

Wijbrouwers

Het was inderdaad een zeer gezellig evenement. Heel veel mensen ontmoet en 's avonds op de camping was ook hartstikke gezellig.

Rickm

Citaat van: L.win op 05-06-2023  19:17 uIk heb hier gisteren mailcontact over gehad.

Vond de Hertog Jan stand sowieso apart. Vond op de gestelde vragen hoofdbrouwer Gerard ontzettend arrogant en uit de hoogte reageren. Zeer aparte reacties ook op de vragen.

L.win

Volgens mij is er helemaal niks bekend! :echtboos:

Bvk1983

Ik heb de organisatie ook nog gemaild. Ben heel benieuwd wat voor reactie daar op komt. Het is voor mij in ieder geval de eerste en meteen de laatste keer dat ik me voor zo'n categorie inschrijf.

De Hopman

Inderdaad jammer. Had ik dit geweten dan had ik mijn bier wel ingezonden voor categorie D. Gelukkig heb ik nog 3 goudgedopte BNR-flesjes achter de hand voor een volgende wedstrijd  ;)

Nou lijkt het me ook niet chique om de organisatie en HJ hier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Verder was alles keurig verzorgd, en het blijven natuurlijk vrijwilligers die zich flink hebben ingezet om er weer iets moois van te maken.  :hoera:  Dit is even jammer, maar niets aan te doen, zal heus niet met opzet zo gedaan zijn. Ik vermoed gewoon een stukje miscommunicatie tussen Hertog Jan en Dionysus.

Bvk1983

Citaat van: De Hopman op 07-06-2023  07:44 uInderdaad jammer. Had ik dit geweten dan had ik mijn bier wel ingezonden voor categorie D. Gelukkig heb ik nog 3 goudgedopte BNR-flesjes achter de hand voor een volgende wedstrijd  ;)

Nou lijkt het me ook niet chique om de organisatie en HJ hier publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Verder was alles keurig verzorgd, en het blijven natuurlijk vrijwilligers die zich flink hebben ingezet om er weer iets moois van te maken.  :hoera:  Dit is even jammer, maar niets aan te doen, zal heus niet met opzet zo gedaan zijn. Ik vermoed gewoon een stukje miscommunicatie tussen Hertog Jan en Dionysus.

Het gaat ook niet om het publiekelijk aan de schandpaal nagelen, zo ervaar ik dat niet in ieder geval. Wel vind ik dat als er betaald wordt aan de organisatie, hoe laag dat bedrag ook is, je ook van de organisatie een oplossing of op zijn minst een verklaring mag verwachten. Dat zij onderling een miscommunicatie met Hertog Jan hebben is niet mijn probleem.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.