Voorstellen : Jack126

Gestart door Jack126, 30-01-2023 21:33 u

Vorige topic - Volgende topic

Jack126

Hallo,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik kijk al een half jaar mee op dit forum en nu maar eens ingeschreven. Ik ben Jacques en brouw sinds vorig jaar. Begonnen met pakketten van Brewmonkey en al snel verslaafd geraakt aan het brouwen. Op dit moment brouw ik met een grote pan en dat bevalt goed. Koelen doe ik met een platenkoeler en vergisten in gistkast met een Inkbird. Ik hoop komende tijd nog een RVS CCT te vinden. Ik heb tot nog toe diverse Weizen's , IPA, bok, blond en pilsner gebrouwen.

tdp

Welkom op het forum, Jacques! Al aardig besmet met het virus zo te lezen. Zo nu en dan komt er wel een CCT voorbij op het prikbord, wie weet zit er wat tussen voor je!

Teun

De Hopman

Welkom! Qua apparatuur heb je de boel al goed voor elkaar zo te lezen.

Fractus

Welkom en schroom niet om vragen te stellen of een discussie te starten over een recept! Wel altijd even goed zoeken, vaak is het antwoord al te vinden op het forum  :beersmiley:

jhazenberg

Welkom Jack en veel plezier met het brouwen en natuurlijk ook het drinken van je eigen brouwsels

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.