Jakje hier

Gestart door Jakje, 13-12-2022 21:23 u

Vorige topic - Volgende topic

Jakje

Hallo! Net lid geworden van het forum. Al vaker op gekeken maar nu toch meer willen zoeken.

Ik ben Jacqueline, 48 jaar, moeder van 3 kinderen en getrouwd met de leukste man. 3 dagen werkzaam bij een ICT bedrijf, moestuin, vrijwilligerswerk en sporten. De tijd die over blijft is voor bier. Proeven, brouwen, hop op de tuin, alles lezen...

3 jaar geleden mee gedaan met een bierbrouwwedstrijd georganiseerd door de kroeg in het dorp en werd ik 11e van de 50. De tweede wedstrijd heb ik gewonnen. BrouwBabe was geboren.

Van blikbier naar kookbrouw, 6 biertjes verder en nu aan het oriƫnteren op een automatische ketel. Ik snuffel nog even door. Proost!

Theo Mol

Hallo Brouwbabe,
Bijna niets is zo fijn als een brouwdag om te mediteren bij je ketel en alle dingen in je drukke leven weer op hun plaats te zetten. Snuffel rond, er is hier genoeg kennis om je te helpen.

Wat voor bier wil je allemaal gaan brouwen?

tdp

Hoi Jacqueline,

Welkom op het forum! Ik zie dat je al aardig besmet bent met het brouwvirus!

Genoeg te vinden op het forum over de verschillende brouwketels en hoe de ervaringen hiermee zijn.

Heel veel plezier op het forum!

Hartelijke groet,
Teun

Jakje

@theo ik heb al wat biertjes gebrouwen. 2x een Porter, een Weizen, een Blondje met vlier en 2x een dubbel. Afgelopen zondag een kerstbier (met zoethout en sinaasappel) op fles gezet.

Een Tripel staat hoog op de lijst, maar nu eerst op zoek naar een automatische ketel. En ook daar weer de wereld in te kiezen!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.