Etiketten van LAM

Gestart door LAM, 25-10-2022 17:01 u

Vorige topic - Volgende topic

LAM

Nou, laat ik dan ook maar eens een thread aanmaken voor mijn etiketten. Hierbij die van mijn favoriete blondbiertje: Escalatievogel Blond.
Het is eigenlijk een grapje binnen onze vriendengroep. Wanneer de Escalatievogel belt, zal de hele avond gaan escaleren! Met een makkelijk wegdrinkbaar blondje van 8% ABV, moet dat wel lukken :nut:  :o 
Escalatievogel_etiket_PNG.png

LAM

Daarnaast is er tegenwoordig een grappig "drankspelletje", dat Icen genoemd wordt. Iemand verstopt ergens een fles Smirnoff Ice (bijvoorbeeld op de WC of in de koelkast). Wanneer iemand deze fles vindt (700 ml, 4,5% ABV), moet deze persoon deze fles in een keer leeg drinken. Als grapje heb ik ook een aantal bierflesjes gevuld met Smirnoff Ice en hier een speciaal "Icecalatievogel" etiket op geplakt.
 Icecalatievogel_PNG.png

LAM

Ik heb met een maat die ik vanuit het volleyballen ken een speciaal volleybalbiertje gebrouwen. We hebben dit Morgan Blond genoemd, vernoemd naar William G. Morgan. De uitvinder van het spel dat later volleybal is gaan heten.Morgan_Blond_Etiket_PNG.png

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.