Brouwer in Zwolle eo gezocht

Gestart door Aapjee1980, 04-08-2022 12:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aapjee1980

Hallo medebrouwers,

Ik en een vriend gaan starten met het brouwen van bier en wij zoeken een brouwer waarbij wij mee kunnen kijken in de omgeving van Zwolle. Om wat vragen te kunnen stellen en te sparren over het brouwen van bier bijvoorbeeld welke spullen heb je echt wel en niet nodig, is zelf mout branden leuk en handig of niet dat soort vragen. We willen beginnen met het brouwen van een trippel.

Met vriendelijke groet,

Geert

tdp

Hoi Geert,

allereerst welkom! Je zou op de ledenkaart kunnen kijken, of er brouwers bij je in de buurt zitten, of verenigingen.

Mocht een ritje naar Twente niet te ver zijn, ben je ook altijd welkom!

Groet,
Teun

Aapjee1980

Thnx! ik ga kijken en overleggen anders komen we naar Twente:)

Michiel8012

Ik zit in Raalte en brouw gemiddeld 1 keer in de maand in mijn brouwautomaat. Bij mij is een brouwdag altijd wel wat meer plannen met het gezin (iets met jonge kinderen) maar als ik ga brouwen is iedereen welkom om mee te kijken.

Jaap W

Hallo,
Ik zit in Nijverdal en ben voornemens om straks in september weer te gaan brouwen. Heeft te maken met het feit dat ik niet kan koelen bij warme dagen tijdens de gisting, daarom brouw ik eigenlijk alleen tijdens de koelere maandan van het jaar. Ik heb een Hermsinstallatie en brouw ongeveer 45 ltr per keer. Dus als je een keer mee wilt brouwen ben je van harte welkom.  :beersmiley:  :brouwen:  :proost:

Murmillo

Citaat van: Aapjee1980 op 04-08-2022  12:30 uHallo medebrouwers,

Ik en een vriend gaan starten met het brouwen van bier en wij zoeken een brouwer waarbij wij mee kunnen kijken in de omgeving van Zwolle. Om wat vragen te kunnen stellen en te sparren over het brouwen van bier bijvoorbeeld welke spullen heb je echt wel en niet nodig, is zelf mout branden leuk en handig of niet dat soort vragen. We willen beginnen met het brouwen van een trippel.

Met vriendelijke groet,

Geert
Hi ik ben nog maar pas bezig met biertjesbrouwen maar heb al veel kennis vergaard van medeleden. Je mag altijd een keer mee kijken onder Zwolle/Zwollezuid, Wezep.

alstro

Wapenveld zit een vereniging sinds vorig jaar, daar zijn brouwdagen waar je vast wel mee mag kijken

HS65

Ik woon in Hattem, dichterbij Zwolle kan niet ;-)
Tevens lid van het reeds genoemde bierbrouwgilde in Wapenveld.

Neem gerust contact op.

Murmillo

Citaat van: HS65 op 17-08-2022  12:26 uIk woon in Hattem, dichterbij Zwolle kan niet ;-)
Tevens lid van het reeds genoemde bierbrouwgilde in Wapenveld.

Neem gerust contact op.
Heb je daar een linkje van?


Murmillo


Jacques

Citaat van: HS65 op 08-09-2022  10:34 uhttps://brouwgildehulsbergen.nl/

Deze club had ik nog niet opgenomen op de (nieuwe) pagina https://www.hobbybrouwen.nl/site/praktisch/clubs-voor-hobbybrouwers
Ook de kaart met verenigingen heb ik aangepast. Anders gezegd de club staat op de kaart.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.