Hallo medebrouwers, hier Pyrotukker

Gestart door Pyrotukker, 12-07-2022 20:17 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pyrotukker

Hey medebrouwers, sinds enkele maanden begonnen met brouwen. Eigenlijk alleen op basis van startersets. Mijn doel is om voor mijn aankomende verjaardag een eigen recept te hebben en deze als bday bier serveren. Gr, uit twente

Jacques

Welkom op het forum. Wanneer ben je jarig?

Pyrotukker


jhazenberg

Welkom op het forum, op 17 jan. kan je (als je een beetje door brouwt)  verschillende biertje voorschotelen aan je visite  smile

Jacques

Citaat van: jhazenberg op 13-07-2022  19:47 uWelkom op het forum, op 17 jan. kan je (als je een beetje door brouwt)  verschillende biertje voorschotelen aan je visite  smile

Dat is ook mijn gedachte.  :brouwen:

Jeroenth

Hey streekgenoot, welkom en succes met je eigen recept. Heb je al een idee wat voor bier je wil gaan brouwen?

Captain Hatteras

Citaat van: Pyrotukker op 13-07-2022  18:54 u17 januari ;)

Leuk zelfde dag als ik! Al een idee wat voor soort bier je van plan bent om te brouwen?
Ik ben ook van plan om een flinke lading bier te brouwen dan. Nog genoeg tijd om te zorgen dat de gasten tevreden naar huis kunnen gaan die dag!

jhazenberg

Welkom en heel veel plezier met het brouwen, voor 17 jan moet je toch al een paar verschillende biertjes hebben kunnen brouwen of je ze ook kun uitserveren hangt af van je eigen discipline om niet je eigen bier te gaan proefen  ;D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.