Brewbrain float geen wifi

Gestart door Maart, 02-07-2022 14:14 u

Vorige topic - Volgende topic

Maart

Hallo mede bierliefhebbers,

Ik heb zojuist mijn brewbrain float binnen gekregen maar krijg hem niet aan de praat. Wanneer de schakelaar in setup wordt gezet geen ik geen WiFi AP. Dus ik dacht: opladen. Hij hangt nu dus aan de lader en nu brandt LED2 groen en LED1 knippert rood. Betekent dit dat hij aan het laden is of dat de batterij vol is? De gebruiksaanwijzing en FAQ zijn niet echt duidelijk.

Bedankt alvast.

Jacques

Citaat van: Maart op 02-07-2022  14:14 uHallo mede bierliefhebbers,

Ik heb zojuist mijn brewbrain float binnen gekregen maar krijg hem niet aan de praat. Wanneer de schakelaar in setup wordt gezet geen ik geen WiFi AP. Dus ik dacht: opladen. Hij hangt nu dus aan de lader en nu brandt LED2 groen en LED1 knippert rood. Betekent dit dat hij aan het laden is of dat de batterij vol is? De gebruiksaanwijzing en FAQ zijn niet echt duidelijk.

Bedankt alvast.

Ik had er ook even moeite mee.
Haal de stekker van de USB-aansluiting. Zet de schakelaar op de middelste stand (off). Zorg dat de float helemaal is opgeladen. Er brandt dan één groen lampje. Zet vervolgens de schakelaar op setup en volg de procedure zoals beschreven https://static.brewbrain.nl/float/V2.20210325.1/FLOATMANUAL%20NL.pdf

Maart

Inmiddels werkt hij. Ik was gewoon ongeduldig, na ongeveer 16 uur aan de oplader deed hij het pas.

Jacques

Citaat van: Maart op 07-07-2022  20:56 uInmiddels werkt hij. Ik was gewoon ongeduldig, na ongeveer 16 uur aan de oplader deed hij het pas.

Ook bij mij duurde het een tijd voordat hij het deed. Vandaar ook mijn advies
Citaat van: Jacques op 02-07-2022  20:23 uZorg dat de float helemaal is opgeladen. Er brandt dan één groen lampje.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.