Winkel?

Gestart door guest16554, 29-06-2022 14:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest16554

Aaaahhhrrrgggg.
Soms zo handig, online bestellen. Maar soms ook zo ef-ing irritant.

Witte emmer. Ooit overal te koop in elke winkel, maar nu amper te vinden. Of weer 7 euro verzendkosten voor een emmer van een paar euro.
Nu weer wat specifieke kleinigheidjes nodig. Paar euro. En weer 8 euro verzendkosten kwijt :o
Ik wil gewoon een winkel :echtboos: Wat is er mis met een winkel!? :echtboos:
Zennnn
Weet er iemand nog een fysieke winkel ergens in midden/centrum brabant voor dit soort spulletjes?

Bvk1983

Ik denk dat Unibrew in Beek en Donk dan het dichtste bij is, maar dan ben je waarschijnlijk meer aan brandstofkosten dan aan verzendkosten kwijt.

ExPeteriment

Citaat van: tuk op 29-06-2022  14:42 uAaaahhhrrrgggg.
Soms zo handig, online bestellen. Maar soms ook zo ef-ing irritant.

Witte emmer. Ooit overal te koop in elke winkel, maar nu amper te vinden. Of weer 7 euro verzendkosten voor een emmer van een paar euro.
Nu weer wat specifieke kleinigheidjes nodig. Paar euro. En weer 8 euro verzendkosten kwijt :o
Ik wil gewoon een winkel :echtboos: Wat is er mis met een winkel!? :echtboos:
Zennnn
Weet er iemand nog een fysieke winkel ergens in midden/centrum brabant voor dit soort spulletjes?
Nee, dat weet ik niet, maar wat is er mis met een tuk ommetje naar Almere (Braumarkt)?


guest16554

Ja, die gamma emmer had ik gezien maar is voor mij te groot.
Emmer voor mijn maat heb ik al gevonden, met een hoop moeite waar je vroeger gewoon de Marskramer, hema of Blokker voor in liep en bij allemaal alle keus had. Emmer was even een voorbeeld.
Even een simpele emmer in maat naar wens zoeken ... eeej heeft me stiekem veel moeite gekost  :nut:
Ik probeer natuurlijk alles wel te combineren om de verzendkosten te spreiden. Maar dan net als nu, allerhande benodigdheden besteld en dan met een kleinigheidje vergeten.

Een winkel in de buurt om even wat simpele dingen in te slaan, al kost het wat benzine, zou gewoon zo handig zijn  :groots:
Hebben jullie dat dan nooit? Dat je even iets specifieks bij moet hebben van een paar euro maar dat je met de verzendkosten 3x-4x zo duur uit bent?

@ExPeteriment Almere is dan weer net te ver. Maar toch bedankt voor de hulp. Ik houd het werk in mijn achterhoofd.

@hansHalberstadt Eindhoven kan nog wel haalbaar zijn. Die optie ga ik eens goed bekijken. Jij ook bedankt.

hansHalberstadt

Zeker een vervelend dingetje. Ik moest toevallig vandaag een 12V USB plug hebben en die hadden ze bij de toolstaton in Nijmegen, alleen moest ik er 2 hebben en ze hadden er maar 1 in de winkel liggen. en op internet 50 in de online shop. maar dan komt er wel 5 euro  verzendkosten bij terwijl ik er 1 km vandaan op mijn werk zit.

Jacques

Citaat van: tuk op 29-06-2022  14:42 uAaaahhhrrrgggg.
Soms zo handig, online bestellen. Maar soms ook zo ef-ing irritant.

Witte emmer. Ooit overal te koop in elke winkel, maar nu amper te vinden. Of weer 7 euro verzendkosten voor een emmer van een paar euro.
Nu weer wat specifieke kleinigheidjes nodig. Paar euro. En weer 8 euro verzendkosten kwijt :o
Ik wil gewoon een winkel :echtboos: Wat is er mis met een winkel!? :echtboos:
Zennnn
Weet er iemand nog een fysieke winkel ergens in midden/centrum brabant voor dit soort spulletjes?

De 3 Horne in Kaatsheuvel. Wel even bellen om te vragen of ze wat je zoekt op voorraad hebben.
Als dat niet geval is kun je het bestellen en later ophalen.

guest16554

 :groots: Dat is helemaal goed te doen.
Bedankt! :groots:

Kokkebil

Helemaal mee eens.
Ben je wat vergeten bij de bestelling of kom je net wat tekort, weer die ellendige verzendkosten.
Maar begrijp me niet verkeerd.
Als die kosten direct in handen zouden komen van de pakketbezorgers, dan heb ik daar geen enkele moeite mee!!!!
Maar die gasten werken zich drie slagen in de rondte tot vaak 's avonds laat voor een hongerloontje!
En het grootste deel verdwijnt in de zakken van Post.nl, Fedex, DHL etc. en de aandeelhouders en CEO's maar hun zakken vullen.
Schandalig!!!!!!!!!

PDGRRR

Citaat van: Jacques op 29-06-2022  23:24 uDe 3 Horne in Kaatsheuvel. Wel even bellen om te vragen of ze wat je zoekt op voorraad hebben.
Als dat niet geval is kun je het bestellen en later ophalen.

Wel even opletten dat de winkel van de 3 Horne alleen op zaterdag open is, doordeweeks staat Sjef in z'n ketels te roeren.

biking rebel

Citaat van: tuk op 29-06-2022  14:42 uIk wil gewoon een winkel :echtboos: Wat is er mis met een winkel!? :echtboos:

Die vraag kun je stellen aan de mensen die liever online bestellen dan in een winkel. Een financieel gezonde winkel hebben en houden is, wanneer mensen liever ergens anders bestellen, gewoon erg moeilijk. Zonder een schuldige aan te wijzen.

guest16554

De winkels doen het wel degelijk ook zelf.
Bij de mediam. krijg je in de winkel korting als je het online besteld. Terwijl je er in de winkel mee in je hand staat.
In kledingzaken heb je nog keuze uit één broek, en in hun webwinkel wel keuze uit tien en meer.

Maar het zij zo.
Mijn vraag is nu gericht op spullen voor deze hobby. Waar ik hier nog harder tegenaan loop omdat zelfs één artikel gewoon fysiek gewoon (bijna) niet te vinden is.
Maar ik heb hier wat mooie adressen gekregen waar ik wat meer kan dus ik ben er blij.

Jacques

Citaat van: tuk op 30-06-2022  12:17 uMaar ik heb hier wat mooie adressen gekregen waar ik wat meer kan dus ik ben er blij.

Zie ook https://www.hobbybrouwen.nl/leveranc.html (deze pagina wordt binnenkort vernieuwd).

guest16554

Een tof man  :groots:
Mijn vraag is ruimschoots beantwoord. :beersmiley:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.