Actualisering pagina met clubs

Gestart door Jacques, 25-04-2022 22:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De pagina met clubs voor hobbybrouwers ben ik aan het actualiseren voor een nieuwe mobielvriendelijke versie van de site.
https://www.hobbybrouwen.nl/clubs.html is de link naar de huidige pagina.

Als je gegevens ziet die niet (meer) kloppen dan hoor ik dat graag.


Op dit moment loop ik er tegenaan dat de site van Biergilde Gambrinus schijnbaar niet werkt. Weet iemand wat er aan de hand is?


Heuvinger brouwerij

Bij Biergilde Groningen lees ik:

CiteerBiergildeavonden
Elke 2e woensdagavond van de maand (behalve juli en augustus) is er een Gildeavond. De Gilde-avonden worden gehouden bij Wijngilde de Braamstruik.
Adres: Pop Dijkemaweg 63, 9731BD Groningen.

Jacques

Citaat van: Heuvinger brouwerij op 25-04-2022  23:03 uBij Biergilde Groningen lees ik:


En wat moet het zijn?

Heuvinger brouwerij

Op de pagina van clubs staat voor het Groningen gilde de oude informatie, op hun home page staat hun "nieuwe" adres.

Jacques

Citaat van: Heuvinger brouwerij op 26-04-2022  09:59 uOp de pagina van clubs staat voor het Groningen gilde de oude informatie, op hun home page staat hun "nieuwe" adres.

Dank je. Het gaat mij inderdaad om dit soort feedback.
Het lastige is dat de adressen van clubs steeds veranderen en ook de locaties waar de bijeenkomsten worden gehouden zijn wel eens anders.

Sjaak_Deventer

Hallo Jacques,

De leden van de Roode Toren komen elke derde donderdag van de maand samen bij Brouwerij Chamaven, Pollaan 39, 7202 BV Zutphen.

Groet Sjaak

Jacques

Citaat van: Sjaak_Deventer op 26-04-2022  19:43 uDe leden van de Roode Toren komen elke derde donderdag van de maand samen bij Brouwerij Chamaven, Pollaan 39, 7202 BV Zutphen.

Bedankt voor deze update.

beun

de clubavonden van het wort wat zijn bijna altijd iedere laatste vrijdag van de maand met uitzondering van juli en augustus.
het vermelde adres klopt niet.
dit moet zijn;
wijkcentrum 'de boerderij'
lutulistraat 139 in hoofddorp

Jacques

Citaat van: beun op 27-04-2022  22:14 ude clubavonden van het wort wat zijn bijna altijd iedere laatste vrijdag van de maand met uitzondering van juli en augustus.
het vermelde adres klopt niet.
dit moet zijn;
wijkcentrum 'de boerderij'
lutulistraat 139 in hoofddorp

Dank je.

rvandis

Beste Jacques,

't Hopbelleke in Schijndel hebben al een langere tijd een andere locatie namelijk in de schaapskooi te Schijndel. Ook contact email adres is veranderd in: info@hopbelleke.com
Locatie clubavonden: Schaapskooi Schijndel in de Hop-èst (gele gebouw) achter op het terrein, Martemanshurk 12, 5482 WP Schijndel.

Clubavonden elke 2e dinsdag van de maand, aanvang 19:30

Jacques

Citaat van: rvandis op 12-05-2022  12:20 uBeste Jacques,

't Hopbelleke in Schijndel hebben al een langere tijd een andere locatie namelijk in de schaapskooi te Schijndel. Ook contact email adres is veranderd in: info@hopbelleke.com
Locatie clubavonden: Schaapskooi Schijndel in de Hop-èst (gele gebouw) achter op het terrein, Martemanshurk 12, 5482 WP Schijndel.

Clubavonden elke 2e dinsdag van de maand, aanvang 19:30

Dank je voor deze update.

kwbgron

Hoi Jacques
Het KWBG heeft geen wijnafdeling meer
De clubavonden zijn doorgaans op de laatste vrijdag van maand
in de 'de Schuimkraag' Adelaertlaan 3 Heemskerk

Jacques

Citaat van: kwbgron op 30-06-2022  20:46 uHoi Jacques
Het KWBG heeft geen wijnafdeling meer
De clubavonden zijn doorgaans op de laatste vrijdag van maand
in de 'de Schuimkraag' Adelaertlaan 3 Heemskerk

Dank je voor deze update. Ik heb nog even een vraag over het adres. Je schrijft Adelaertlaan, het adres dat ik heb is Tolweg 3a. Kan het zijn dat de straatnaam gewijzigd is?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.