21 x 0.75 L flessen, flessenboom voor 81 flessen, en 4 houten kratjes.

Gestart door JanPieter, 08-03-2022 21:58 u

Vorige topic - Volgende topic

JanPieter

Ik ben wat spullen aan het opruimen die ik niet of niet meer ga gebruiken en wellicht kan ik er hier iemand blij mee maken:

• 21 x 0.75 L flessen. Volgens mij allemaal 29 mm, maar helemaal zeker ben ik niet. Ze zijn allemaal schoon en gespoeld, maar een laatste reiniging voor het vullen moet nog wel even gebeuren. Eén fles heeft nog een etiket. Alles in 1 keer ophalen, het liefst ruil ik ze 1 op 1 tegen schone 0.33 L Vichy's. Andere opties zijn ook mogelijk.
  • 4 houten kistjes, afmeting is 40x27x28 cm. Hier passen 25 tot 28 flesjes in. Het deksel is meteen een dienblad. Ik vraag 8 euro per stuk, of alle 4 voor 30 euro.
  • Een flessenboom voor 81 flessen. Ik heb deze met veel plezier altijd gebruikt, maar staat nu al even werkeloos in de hoek. Vraagprijs 10 euro.

Verzenden vind ik lastig, het zijn incourante spullen, maar als je het persee wilt, dan kan ik verzenden De verzendkosten moeten we dan nog even bekijken. Liever even ophalen, in Aalsmeer.

Foto's bijgevoegd

75clflessen.jpg-flessenboom.jpg-Kistjes.jpg   

JanPieter

Inmiddels zijn er zo'n 3 a 4 0.75 liter flessen bijgekomen, allen etiketloos. 1 op 1 ruilen voor vichy's van 0.33 is prima wat mij betreft. Flessenboom mag zo weg, hoef er geen geld (meer) voor.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.