1x gebruikte vichy flesjes aangeboden

Gestart door martijnZ01, 30-11-2021 13:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijnZ01

Ik koop zelf een pallet met vichy flesjes om mijn bier in te bottelen, ooit was het idee om de flesjes te spoelen en te blijven gebruiken maar het blijkt dat ik te lui ben en dus alleen nieuwe flesjes gebruik.

Dus voor de liefhebber heb ik vichy flesjes die 1 keer gebruikt zijn en daarna niet gespoeld.

Ze zijn af te halen voor € 4,- per 35 flesjes in doos.

Op het moment heb ik 7 dozen staan.
De flesjes zijn af te halen in Westerbork.

CeesM

Citaat van: martijnZ01 op 30-11-2021  13:31 uDus voor de liefhebber heb ik vichy flesjes die 1 keer gebruikt zijn en daarna niet gespoeld.
Dus flesjes met schimmellaag op de bodem? :-\

martijnZ01

Ja gebruikte flesjes[emoji6]
Ik lees af en toe dat brouwers bij de supermarkt of slijterij lege bierflesjes kopen.(deze moeten ook nog schoongemaakt worden)

Op mijn flesjes zit geen etiket dus dat scheelt weer schrobben [emoji2]


NC92

Citaat van: martijnZ01 op 30-11-2021  13:31 uIk koop zelf een pallet met vichy flesjes om mijn bier in te bottelen

Haha, je woont redelijk buiten een stadscentrum neem ik aan? Ik heb al nauwelijks ruimte om mijn brouwspullen op te bergen, laat staan af en toe een pallet flesjes te parkeren XD.


Eric v B

Citaat van: NC92 op 30-11-2021  20:59 uHaha, je woont redelijk buiten een stadscentrum neem ik aan? Ik heb al nauwelijks ruimte om mijn brouwspullen op te bergen, laat staan af en toe een pallet flesjes te parkeren XD.

Zelf aan de grachten van Amsterdam is er plaats voor een pallet flesjes. Je moet alleen de auto verkopen  :)


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.