Hello world. voorstellen: RicardoFayd

Gestart door Ricardofayd, 28-09-2021 09:08 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardofayd

Beste forumleden!

Bij deze stel ik mij even voor. Ricardo uit Purmerend. Zoals iedereen ben ik begonnen met een brouwpakketje van 5 liter. Elke bierliefhebber wilt natuur meer! Dus inmiddels voorzien van een Easybrew 30. Aangezien ik hier wat meer liters mee kan brouwen hevel ik het bier over naar 20 liter fusten, die ik vervolgens weer kan koppelen aan mijn tapinstallatie.

Lekker genieten van een getapt eigen gebrouwen biertje  8)

Ik zou graag wat meer ervaring willen opdoen over het brouwen, recepten vinden/creƫren en mij ervaringen willen delen. En dat is allemaal mogelijk via dit forum :) :)

Gr Ricardo.

Jacques

Welkom op het forum Ricardo.

Starten met brouwen kan overigens op heel veel manieren. Heel wat hobbybrouwers zijn begonnen met een blik/pak moutextract. Zo te merken heb je die stap overgeslagen en ben je meteen met mout aan de gang gegaan.

LAM

Leuk man! Ik ben ook met mout begonnen. Veeeel leuker dan met die plakkende poeders en siropen.

Ricardofayd

Citaat van: Jacques op 28-09-2021  22:10 uWelkom op het forum Ricardo.

Starten met brouwen kan overigens op heel veel manieren. Heel wat hobbybrouwers zijn begonnen met een blik/pak moutextract. Zo te merken heb je die stap overgeslagen en ben je meteen met mout aan de gang gegaan.

Zeker genoeg mogelijkheden. Moutextract is niet geheel onbekend voor mij :) en is aardig gelukt!. Blik, vloeibaar nog niet gedaan, lijkt mij zeker is leuk om te doen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.