18-09-2021 Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK) | Bergs Bierfestival

Gestart door jorisstoop, 06-07-2021 20:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorisstoop

Beste brouwer

Het Bergsche Bierbrouwersgilde organiseert op zaterdag 18 september 2021 wederom het jaarlijkse Open Bergsche Bierbrouw Kampioenschap (OBBK).
 
Schrijf je nu in voor een van de grootste hobbybrouwwedstrijden van Nederland!

De keuring en prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het Bergs Bierfestival, zodat een gezellig, bierig en muzikaal entourage verzekerd is. Het Bergs Bierfestival zal dit jaar weer plaatsvinden in de Potterstraat in Bergen op Zoom. In verband met de ontwikkelingen omtrent Covid/ONK hebben we het aantal bieren wat toegelaten wordt tot de wedstrijd kunnen uitbreiden, zijn de inleveradressen beperkt en is er de mogelijkheid tot het opsturen van de wedstrijdbieren.

Let op: De wedstrijdbieren dienen iets eerder te worden ingeleverd dan dat u van ons gewend bent.

Alle informatie over het festival, inschrijvingsformulieren (inschrijven tot eind augustus), kosten, reglement, foto's etc. vindt je op onze website: www.bergsbierfestival.nl.
Na inschrijving voor het OBBK zult u nog geïnformeerd worden over de prijsuitreiking en het bijbehorende Bergs Bierfestival.

Schroom niet om dit bericht door de sturen naar al je biervrienden.


Mascleta

Ik zag dat er al veel bieren ingeschreven zijn, maar liefst 179 stuks.

Ik heb mij ingeschreven met een drietal bieren. Leuk en spannend, want het gaat mijn eerste wedstrijd/keuring worden. Ik ben erg benieuwd.


jorisstoop

We gaan er voor!

Het Bergs Bierfestival kent dit jaar zijn 25e editie en daar moet op gedronken worden zeggen wij dan 🙂

Het Bergs bierfestival vind plaats op 18 september tussen 14:00 en 22:00
Het festival "terrein" is alleen toegankelijk met een gratis toegangsbewijs en een bijbehorende corona-app
QR-code, herstelbewijs (niet ouder dan 6 maanden) of een negatieve PCR test (niet ouder dan 24 uur).

Je gratis toegangsbewijs kun je aanschaffen op www.bergsbierfestival.nl kies hier het aantal kaarten en vul de persoonsgegevens juist in. Neem je toegangsbewijs mee naar het festival, en aan de toegangspoort
(ingang festival alleen aan de zijde van de Bosstraat) wordt je QR code gescand en vragen wij je toegangsbewijs te tonen.

Deze paar eenvoudige handelingen zorgen ervoor dat wij dit festival mogen organiseren met een maximum van 750 bezoekers, en een 1.5 meter afstand regel niet van toepassing is, en we de bezoekersregistratie kunnen garanderen.
Gratis toegangsbewijzen zijn alleen online! te bestellen via www.bergsbierfestival.nl Op de dag van het festival kunnen geen toegangskaarten aangeschaft worden op het festival zelf.

Dus schrijf je snel in. De festival commissie en de brouwers hebben er ontzettend veel zin in. En deel dit bericht onder al je vrienden.
https://www.bierbrouwersgilde.nl/bbf-2021

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.