Brouwer gezocht

Gestart door ErikGrimReaper, 18-05-2021 23:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ErikGrimReaper

Goedenavond beste brouwers,

Ik ben nieuw hier, maar dit leek me de geschikte plek voor dit bericht. Mocht dat niet zo zijn, dan word ik graag verwezen naar waar het wel thuishoort.

Ik ben op zoek naar een brouwer die ervaring heeft met het brouwen van een milk stout. Ik heb een eigen vodkamerk en verkoop dit landelijk. Op termijn wil ik daar graag een bijpassend bier mee op de markt brengen, maar ondanks dat ik speciaalbierliefhebber ben, heb ik de ballen verstand van brouwen.  Ik zou dan ook graag in contact komen met iemand die hier wel verstand van heeft en die op kleine schaal kan brouwen (te beginnen met een paar honderd flesjes). Ik draag zorg voor de gehele vormgeving, marketing en distributie en uiteraard investeer ik mee in het product. Dus, wil je samen met mij een mooi product maken en daarnaast natuurlijk geld verdienen, stuur me dan een privébericht. Ik ga graag met je in gesprek over de mogelijkheden.

Vriendelijke groet,

Erik

Takkie83

Heb je specifieke eisen waar je stout aan moet voldoen? Voor het najaar wil ik wel een milkstout brouwen. Dan kan ik je wat laten proeven alstie klaar is en als je het lekker vindt kunnen we met het recept naar een brouwerij stappen voor een batch van een paar honderd liter. Die capaciteit heb ik thuis namelijk niet. Laat maar weten of je interesse hebt! 

Jacques

Je kunt het beste contact opnemen met een kleine commerciële brouwerij en vragen of zij het bier willen brouwen.Een hobbybrouwer beschikt namelijk niet over een accijnsgoederenplaats (een benodigde vergunning om bier te brouwen dat verkocht wordt).

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.