Video: Bier brouwen met alleen supermarkt producten

Gestart door LAM, 12-05-2021 20:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LAM

Hallo allemaal,
Een kanaal op Youtube dat ik graag volg is die van Alex. Alex is een Franse jongeman die graag kookt en hiermee experimenteert. Ik kwam laatst een video van hem tegen waarin hij samen met twee Engelse jongens een biertje gaat proberen te brouwen, maar dan alleen met ingrediënten die je in de supermarkt kunt kopen. Ze hadden dus geen mout, hop, de juiste gist en goede ontsmettingsmiddelen voor handen. Hoe ze het hebben opgelost is erg leuk en misschien levert het zelfs nog wat ideeën op voor volgende brouwsels ;)
Groetjes LAM



De video is een onderdeel van een serie van volgens mij 3 afleveringen. Erg leuk om eens op een avondje te "binge watchen"

biking rebel

Citaat van: LAM op 12-05-2021  20:40 uHallo allemaal,
Een kanaal op Youtube dat ik graag volg is die van Alex. Alex is een Franse jongeman die graag kookt en hiermee experimenteert. Ik kwam laatst een video van hem tegen waarin hij samen met twee Engelse jongens een biertje gaat proberen te brouwen, maar dan alleen met ingrediënten die je in de supermarkt kunt kopen....

Dank!

Mooie gast is dat ja! Die andere twee gasten zijn van de Craft Beer Channel: https://youtube.com/c/TheCraftBeerChannel

Ook leuk om die te volgen.

Edwin brouwt


Takkie83

Fantastisch! Heb er met plezier naar gekeken  :)

Micha

Merci voor de tip! Leuk verzonnen challenge en ze hebben het goed in elkaar gezet.

Jacques

Grappig. Ze hebben smaken in bier vertaald naar voedingstoffen die je in een supermarkt kunt kopen.

Het filmpje deed mij een beetje denken aan
https://www.betterdaysformoria.com/the-fruitiest-hops-in-the-world/

Theo Mol

Citaat van: LAM op 12-05-2021  20:40 uDe video is een onderdeel van een serie van volgens mij 3 afleveringen. Erg leuk om eens op een avondje te "binge watchen"

Het zijn er zelfs vier. Ik heb ze lekker gebinged vanavond en ik word er vrolijk van.






En nu mijn eigen challenge, mijn old speckled hen-kloon proeven.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.