Afbeeldingen hevelfilters

Gestart door Jonathan Veldhuizen, 26-04-2021 20:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jonathan Veldhuizen

Ola medebrouwers,
Als beginner is dit werkelijk een heerlijk forum. Nou viel het me op dat veel van de foto's van home made hevelfilters niet meer te vinden zijn. Toch best handig als je er zelf een wil maken.

Ik kwam er al achter dat er recentelijk een switch van server geweest is waardoor veel afbeeldingen verloren zijn gegaan. Zouden deze misschien herpost kunnen worden? Of is dat al ergens gefixt en lees ik er weer eens over heen.

Thnx!

Mikel

Ha Jonathan,
Als je op google even zoekt op: Hevelfilter maken, zie verschillende foto's en websites met stukjes over wat je nodig heb en hoe je het maakt.
Ik hoop dat je hier wat mee kan, anders kan je me altijd even een pb sturen. Stuur ik je wat linkjes door!

Takkie83

Leuk idee! Ik trap maar gelijk af


LAM


Heb deze inmiddels met de hele brouwset verkocht omdat ik een brouwautomaat had gekocht.
Het is niet moeders schoonste maar werkte perfect!

hansHalberstadt


Goei Spul

Hierbij mijn hevelfilter..




Goei Spul

Rob.Erto



Jonathan Veldhuizen

Dank heren voor alle hulp! Ik heb wat moeite met foto's uploaden (lang leve de tablet...)

Uiteindelijk er zelf een gemaakt en een hex gekocht... kijken wat beter werkt...

Nogmaals dank!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.