Even voorstellen! Anton

Gestart door Notna, 24-04-2021 13:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Notna

Hallo allemaal.

Mijn naam is Anton en die kon ik hier niet gebruiken dus daarom is hij omgedraaid. Woonachtig in Noord Holland Noord en ben 70 jaren jong en weduwnaar. Ik ben met pensioen maar vaar heel regelmatig luxe jachten over de hele wereld naar hun eigenaar. Zelf bier brouwen is niet nieuw voor mij, doe dit sinds 1991 maar heb er de laatste jaren geen tijd voor gehad.
Nu ik wat meer tijd heb wil ik de hobby weer gaan oppakken. Samen met een vriend maak we wel eens in de paar jaar een heleboel wijn die we dan gezellig samen destilleren tot sterkers. (alleen voor eigen gebruik natuurlijk)
Ik ben dus geen volkomen leek op bierbrouwgebied en ben in de nieuwe oriƫnterende fase. Heb nog wel wat brouwapparatuur. (plus een destilleerkolom maar daar heb je niet zoveel aan voor het brouwen.)
Het spreekt voor zich dat ik dus een biergenieter ben, maar vooral ook van een zelf gemaakte rum of whiskey.

Dat moest ik dus even kwijt.

Groeten Anton

LAM

Welkom Anton! Leuk dat je de draad weer oppakt. Wat voor biertjes heb je zoal gebrouwen in het verleden?

Jacques

Welkom Anton. Heb je ook wel eens aan boord gebrouwen?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.