Ispindel - Ubidots

Gestart door Stefan013, 22-04-2021 12:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan013

Beste brouwers,

Ispindel geeft netjes 1.014 aan, echter krijg ik in de grafiek slechts 2 decimalen achter de komma. Decimal points heb ik wel op 3 ingesteld.

Hoe krijg ik de totale grafiek in 3 cijfers achter de komma?





Scorpionrose

Weet niet waar jij 2 achter de komma ziet in de grafiek maar ik zie toch echt 1.000 / 1.020 / 1.040 staan dat is toch 3 achter de komma.

Opaslof

De stapjes in de grafiek gaan per 10 (0.010). De waarden 1014 zit daar dan wel weer tussenin. Maar waarom in de grafiek niet, geen idee  :weetniet:

Arelse Krijs

Ik heb dit een tijd terug ook (ineens) gehad, geen idee waarom want ik had niks veranderd.
Na een hele tijd zoeken wel de oplossing gevonden.
De data wordt wel op 3 decimale berekend etc maar alleen in je grafieken niet weergegeven.
Dit blijkt een algemene instelling te zijn, hiervoor moet je naar je profiel en bij preferences 3 decimalen invullen.
Succes

Stefan013

Citaat van: Arelse Krijs op 23-04-2021  10:31 uIk heb dit een tijd terug ook (ineens) gehad, geen idee waarom want ik had niks veranderd.
Na een hele tijd zoeken wel de oplossing gevonden.
De data wordt wel op 3 decimale berekend etc maar alleen in je grafieken niet weergegeven.
Dit blijkt een algemene instelling te zijn, hiervoor moet je naar je profiel en bij preferences 3 decimalen invullen.
Succes

Arelse Krijs bedankt, het werkt!  :groots:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.