Even voorstellen: Marko

Gestart door ctrl-alt-delite, 30-03-2021 13:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ctrl-alt-delite

Hallo beste hobbybrouwers,

Na al een tijdje dankbaar gebruikt te hebben gemaakt van de info van dit forum nu toch ook zelf een account aangemaakt. Ik kom uit de regio Zutphen en brouw sinds zeer kort met een Arsegan Easybrew. Het idee is om zelf en met vrienden leuke probeersels te brouwen.

De eerste tripel staat al lekker te fermenteren na een ietwat hectische brouwdag (toch altijd wennen zo'n nieuw apparaat), maar de ketel doet het uitstekend.
Dit weekend plan ik een kleine batch NEIPA omdat het zulk lekker weer wordt.

Wat ik nog wel mis is een eigen schrootmolen en de geschrootte levering van brouwmout bleek toch wel wat te fijn. Dus dat moeten we dan even oplossen. Erg brutaal om direct met een vraag te beginnen, maar is er misschien iemand op dit forum uit de buurt die bereid is om mij (corona-proof natuurlijk) zijn/haar molen te laten gebruiken? 

Hartelijke groeten en alvast bedankt voor de ongetwijfeld bruikbare info,

Marko

tdp

Welkom Marko,

in Zutphen zit wel een brouwersgilde, en je zou eens kunnen kijken op de ledenkaart.

Welkom op het forum verder, en in deze wondere wereld!

Groet,
Teun

Nicooos

Ik woon in omgeving deventer. Als goed is komt mijn mattmill vandaag binnen. Heb er nog niet mee kunnen werken. Over1-2 is mijn brouw installatie bij elkaar. Maar happy to help

ctrl-alt-delite

Bedankt voor de reacties! Komt goed

Nicooos

De Mattmill is binnen. Moet er van het weekend nog even een plankje onder maken en dan moet ie klaar zijn.

ctrl-alt-delite

Thanks @Nicooos,

Inmiddels ben ik voorzien van een mooie walsenmolen voor een mooi prijsje door @Anton. Wat een mazzel om zo veel informatie, kunde en ervaring zo dicht in de buurt te hebben! :)

Gr. Marko

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.