Update forum

Gestart door Jacques, 28-03-2021 17:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Zojuist een update uitgevoerd.

Het forum is nu wat beter leesbaar op je mobiel. Daarnaast zijn er bugs door de ontwikkelaars van de software gefixt na de vorige update van zo'n 2 weken geleden.

Natlip

Stuk beter zo, top👍

Heeghop

Ja ik ben hier ook erg blij mee, top update. Thanks.

Opaslof

Zo hé. Dit is stukken beter! Niet meer drie keer verspringende tekst door ads. Gewoon in 1x stabiel. Lekker!

(Ik zie wel een lege pagina als ik mijn profiel wil aanpassen. Bij alle subitems. Klopt dat?)

Jacques

Citaat van: Opaslof op 30-03-2021  23:01 uZo hé. Dit is stukken beter! Niet meer drie keer verspringende tekst door ads. Gewoon in 1x stabiel. Lekker!

(Ik zie wel een lege pagina als ik mijn profiel wil aanpassen. Bij alle subitems. Klopt dat?)

Nee dat klopt niet. Dit wordt een tijd puzzelen om het goed te krijgen.

M

Geweldig! Ik gebruikte hiervoor zelf al een tijdje wat custom css. Maar als het in de site zelf zit is het natuurlijk nog veel beter.

Mocht je niet uit die profile fout komen. Als je me zou kunnen voorzien van de php logs zou ik even mee kunnen denken.

Natlip

Nu nog dat hij gelijk de laatste reactie pakt.

Jacques

Citaat van: Natlip op 31-03-2021  20:43 uNu nog dat hij gelijk de laatste reactie pakt.

Dat kun je regelen in je profiel...
En dat lukt nu even niet.

Jacques

Citaat van: M op 31-03-2021  10:15 uGeweldig! Ik gebruikte hiervoor zelf al een tijdje wat custom css. Maar als het in de site zelf zit is het natuurlijk nog veel beter.

Mocht je niet uit die profile fout komen. Als je me zou kunnen voorzien van de php los zou ik even mee kunnen denken.

Er zijn door mij twee aanpassingen uitgevoerd. De CSS is aangepast via een mod. Daarnaast is een echte update van de software doorgevoerd.

Het probleem is dat ik bij de update van de software in verband met een modificatie van de software voor de ledenkaart handmatig in de code aanpassingen heb aangebracht. Ik denk dat ik daarbij een foutje gemaakt heb. Ik zal morgen er naar kijken. Ik heb een paar uur verlof genomen om het op te lossen. Mocht ik er niet uitkomen dan maak ik graag gebruik van jouw aanbod.

Jacques

Als het goed is werkt alles weer zoal bedoeld. De code van het PHP-bestand dat zorgt voor de profielinstellingen is gerepareerd.

trebvuister

Citaat van: Jacques op 01-04-2021  11:44 uAls het goed is werkt alles weer zoal bedoeld. De code van het PHP-bestand dat zorgt voor de profielinstellingen is gerepareerd.
Klopt
Het werkt😀

Opaslof

Werkt weer inderdaad. Top. Snel voor elkaar!

Spyro

Kan je ergens aanvinken dat je direct naar het laatste bericht gaat wat gepost is als je op een nieuw beantwoord topic klikt...? Dat zou fijner zijn dan dat je steeds naar het laatste bericht moet scrollen...
PS: ik heb nu laatste antwoord bovenaan, dus dat zal het voorlopig wel zijn zekers...?

Edwin brouwt

Citaat van: Spyro op 07-03-2022  17:27 uKan je ergens aanvinken dat je direct naar het laatste bericht gaat wat gepost is als je op een nieuw beantwoord topic klikt...? Dat zou fijner zijn dan dat je steeds naar het laatste bericht moet scrollen...
PS: ik heb nu laatste antwoord bovenaan, dus dat zal het voorlopig wel zijn zekers...?
Dat kun je doen door op de tijd te klikken, rechts naast "Vandaag".


alstro

https://hb.kaade.nl/  tijdelijke forum is ook nog online? En al door Google gevonden trouwens. klopt dat? is dat de bedoeling ?

Jacques

Citaat van: EdwinBrouwt op 07-03-2022  18:23 uDat kun je doen door op de tijd te klikken, rechts naast "Vandaag".

Klopt. Je kunt ook op het icoontje 'Nieuw' klikken aan het begin van de regel.

Jacques

Citaat van: alstro op 07-03-2022  20:54 uhttps://hb.kaade.nl/  tijdelijke forum is ook nog online? En al door Google gevonden trouwens. klopt dat? is dat de bedoeling ?

Dat tijdelijke forum staat op alleen lezen en kan dus niet gebruikt worden.

M

Jaques heeft per ongeluk het forum weer stuk gemaakt.
Nu even tijdelijk een rollback naar een oudere versie (wel met de huidige database), zodat ik rustig dit weekend de rest kan fixen.

Arthur B

Ieder z'n vak. 😉

Fractus

Het zal flink wat stress opleveren. Succes M en Jacques, weet dat we al jullie werk waarderen en dat foutjes nu eenmaal gebeuren  :beersmiley:

Als het forum offline is kan ik me even focussen op het opmaken van al dat bier in plaats van steeds nieuwe te brouwen  ::)

tdp

Citaat van: M op 17-03-2022  07:33 uJaques heeft per ongeluk het forum weer stuk gemaakt.
Nu even tijdelijk een rollback naar een oudere versie (wel met de huidige database), zodat ik rustig dit weekend de rest kan fixen.

Jacques alleen leesrechten geven lijkt me geen optie hè? ;-)

Succes mannen!

Jacques

Citaat van: M op 17-03-2022  07:33 uJaques heeft per ongeluk het forum weer stuk gemaakt.
Nu even tijdelijk een rollback naar een oudere versie (wel met de huidige database), zodat ik rustig dit weekend de rest kan fixen.

Er was wat mis met het uploaden van foto's, juist op het moment dat ik bezig was met een uitleg te schrijven. Dat heb ik geprobeerd op te lossen maar toen ging het fout. Vooraf had ik een backup gemaakt zodat zonodig alles weer teruggezet kon worden. Na het terugzetten van de backup ging het helemaal mis. Voor mij is het onbegrijpelijk hoe dit kan. De backup werkte immers wel. Op deze manier heb je niet zo veel aan een backup.

In ieder geval fijn dat M van dit soort zaken meer verstand heeft. Hopelijk kunnen de laatste fouten door M snel uit het forum gehaald worden zodat alles weer stabiel is.

Jan de Graaff

Citaat van: Fractus op 17-03-2022  09:42 uHet zal flink wat stress opleveren. Succes M en Jacques, weet dat we al jullie werk waarderen en dat foutjes nu eenmaal gebeuren  :beersmiley:
Helemaal mee eens!! Het wordt enorm gewaardeerd!

Theo Mol

Ja, het geeft een hoop stress de laatste weken.
Vlucht af en toe even in de klimaatkast om de temperatuur weer goed te krijgen  smile

Eh, klopt het dat mijn avatar weer is verdwenen?

Jacques

Citaat van: Theo Mol op 17-03-2022  17:05 uEh, klopt het dat mijn avatar weer is verdwenen?

Ja. Dit is een van de dingen die M hopelijk kan fixen. Door de upgrade is de manier waarop de software omgaat met de avatars veranderd.

Overigens zijn veel veranderingen in het uiterlijk van het forum, zoals de bierglaasjes, weer verdwenen. Zo blijven we nog even bezig... Maar het gaat zeker goed komen. Het kost alleen meer tijd dan gepland en het een beetje jammer als dingen over moeten.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.