Brewtan B. wie wil wat overnemen

Gestart door thepsych, 23-03-2021 22:45 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thepsych

Enkele dagen geleden in een impuls Brewtan B gekocht.
Leek me prima om te gebruiken/te proberen. Maar nu heb ik 500 g en per keer brouwen van 23 liter heb ik maar maximaal 1 gram nodig. 2-4 gram per HL staat er op.
Zijn er mensen die wat over willen nemen?  Ik kan zakjes van 15 gram maken voor in een gewone envelop met € 0,96 porto, of 40 g met € 1,92 porto. 15 gram zou dan met handling en verpakking € 2 plus porto kosten, 40 gram dan dus  € 5 met ook nog de porto? Ik ga dit niet met track en trace doen daar is de hoeveelheid die ik heb en verdeeld zou moeten worden te gering voor. Risico dus dat er een envelop kwijt raakt is er dus wel. Maar als ik kijk dat bijna alle pakjes uit China netjes aan komen, zou dit ook moeten kunnen.
Laat je interesse even weten door een post te doen. Dan inventariseer ik wel en laat dan weten hoe je je kunt inschrijven, op volgorde van melding.

PS: je kun het ook in Rosmalen komen halen...


IK ZIT NU AAN 400GR. DUS OM ZELF VOLDOENDE TE HOUDEN SLUITEN WE DE INSCHRIJVING!!!!

Robert1968

Goede actie. Ik heb interesse in 40 gram

Elbiero

Dat is nou collegialiteit. Bij deze graag 40 gram.

Gurrr

Ik zou ook graag 40 g willen.

Gerb


JessyH

Ik zou graag 40 gram willen, mits u nog genoeg hebt uiteraard.
Ik heb een PB gestuurd ;D

thepsych

Nog maximaal 80 gram, 2x40 g, te vergeven. Daarna stuur ik iedereen een berichtje mbt de betaling. Ik moet nl een telefoonnummer of een mailadres hebben om de tikkie link te sturen. Dus nog even wachten lieve mensen.

Pimmels

Ik zou graag 40 gram willen!
Ook heb ik een pb gestuurd...

basvo

Ik heb ook interesse in 40 gram. Graag een PB. Woon helaas niet meer in Rosmalen, dus graag verzenden :)

thepsych

INSCHRIJVING GESLOTEN.

Alle brouwers die gereageerd hebben/pm gestuurd hebben krijgen een PM met instructies

24/3 19.20 uur: als het goed is heeft iedereen die wat wilde hebben een PM gekregen


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.