Etiketten white dog brewery

Gestart door achterhoek, 23-02-2021 18:41 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

achterhoek

Dag allemaal, hier een ontwerp van de etiketten van White dog Brewery. Wat vinden jullie ervan?


De blikvariant staat hier: https://untappd.com/b/white-dog-brewery-cloud-batch-3/3823125
of https://untappd.com/b/white-dog-brewery-gazing-in-the-abyss/3983369

Algemeen: https://untappd.com/WhiteDogBrewery

Info: gemaakt in Adobe illustrator en Adobe Indesign. Voor flessen en blikken.

Martijn0172

Gaaf hoor! Heb jij deze ontworpen?

seed7

The White Dog Inn is een mooie pub in Ewhurst Green, Engeland. Vanuit de "beergarden" heb je uitzicht op Bodiam Castle.

Ingo

achterhoek

Ja ik heb deze etiketten ontworpen, dank je voor je compliment!

MaartenM

Wauw mooi zeg!! Kan zo commercieel!

de Machtige Wil


Sir Wicked III

Dat is een mooi visueel uitdagend etiket geworden. Mooi speels.

Klein puntje van kritiek; het is naar mijn idee een beetje moeilijk te zien om wat voor bier(naam) het gaat, juist omdat het etiket nogal overweldigend is en de naam naar verhouding er niet echt uit springt. Maar dat kan ook aan mijn ogen liggen  :D

 :biersmile:

JessyH

Mooi speels etiket, ziet er goed uit!  :groots:

Ik ga binnenkort ook maar eens kijken naar Adobe illustrator en/of Adobe Indesign en zien of mijn artistieke talenten misschien toch ergens verstopt zitten.

Thomas97

Citaat van: MaartenM op 24-02-2021  10:15 uWauw mooi zeg!! Kan zo commercieel!

Volgens mij is dat het al. En naast het leuke etiket, was de Cloud Batch #3 ook nog eens erg lekker ;)

Stefan013

Mooi etiket!!

Afgelopen week heb ik de Gazing in the Abyss op, echt een top bier!

Jeroen76

Prachtig en opvallend. Snap de opmerking wel dat het niet overal even duidelijk is maar dat schept juist wel wat extra aandacht op het etiket zodat je wel even beter gaat kijken.

Klasse!

Gr. Jeroen


bierinjisp

Citaat van: MaartenM op 24-02-2021  10:15 uWauw mooi zeg!! Kan zo commercieel!

Voor een commercieel bier zitten er nog wel wat foutjes in het etiket.

Jeroen76

Citaat van: bierinjisp op 25-02-2021  11:41 uVoor een commercieel bier zitten er nog wel wat foutjes in het etiket.
Misschien handig als je dan ook aangeeft wat er dan fout is of ontbreekt... ?

Gr. Jeroen


bierinjisp

Citaat van: Jeroen76 op 25-02-2021  11:44 uMisschien handig als je dan ook aangeeft wat er dan fout is of ontbreekt... ?

Gr. Jeroen

Daarvoor mag de ontwerper gerust contact met me opnemen.
Hoef toch niet de vuile was buiten te hangen?

Martijn0172

Ik zie er maar 1. Volgens mij moet inhoud en alcohol percentage aan de voorzijde in één oogslag te zien zijn. Ik vind het verder echt een heel stijlvol etiket

Jeroen76

Citaat van: bierinjisp op 25-02-2021  11:46 uDaarvoor mag de ontwerper gerust contact met me opnemen.
Hoef toch niet de vuile was buiten te hangen?
Wat een rare gedachtekronkel... Hoezo vuile was buiten hangen, hij post hem hier toch om de meningen te horen, toch niet om alleen maar applaus te komen halen?

Om alles via PB's te gaan bespreken is totaal het tegenovergestelde van waar een forum voor bedoeld is. Zou graag ook een goed etiket ontwerpen die ook commercieel gebruikt kan gaan worden. Dus hoor graag wat hier anders zou moeten.


Gr. Jeroen

jazon1963

Heel mooi gedaan, mag je trots op zijn.

jazon1963

Citaat van: bierinjisp op 25-02-2021  11:46 uDaarvoor mag de ontwerper gerust contact met me opnemen.
Hoef toch niet de vuile was buiten te hangen?

Ik ben ook wel benieuwd, jou expertise kan voor iedereen van pas komen toch?

achterhoek


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.