Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Forumopmaak  (gelezen 875 keer)

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
    • Brouwerij d'n Aalscholver
Forumopmaak
« Gepost op: 05-02-2021 18:49 u »
Dag allen,

Ik zit af en toe wat te kijken in de verschillende onderwerpen hier op het forum en vraag mij steeds vaker af of dat niet beter kan.

Ik denk dat de gekozen onderwerpen inmiddels wat achterhaald zijn en er wellicht onderwerpen bij gemaakt zouden kunnen worden om alles leesbaarder te krijgen. Daarnaast zie ik sommige onderwerpen soms dubbel in de rij staan of liggen ze wel erg dicht bij elkaar.

Waarom geen opzet van onderwerpen van start tot eindproduct. Dus ook onderwerp bottelen, giststarter en die weer opdelen in subfora.

Leden die bijvoorbeeld niets hebben met giststarters maken kunnen daar weg blijven maat degene die makkelijk iets willen vinden kunnen dat daar meteen opzoeken.

Wellicht is er veel meer mogelijk maar denk dat meedenken en voorstellen al een mooie begin is. Weet niet hoe de andere leden er over denken maar de zoekfunctie is mij niet altijd even gunstig gezind met de mega hoop informatie hier.

Gr. Jeroen

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Sir Wicked III

• Junior lid
  • **
Re: Forumopmaak
« Reactie #1 Gepost op: 07-02-2021 17:31 u »
Lijkt een prima voorstel, echter zal dit een hele opgave worden om het Forum opnieuw in te richten en alle topics te doorlopen naar de juiste subgroepen te verplaatsen. Ik heb geen idee hoeveel topics er intussen zijn sinds de oprichting, maar gok dat dit niet onder de 10.000 stuks zit.

:biersmile:

Offline broeder

• Super lid
  • Natuurlijk PINT-lid... Jij toch ook?
« Reactie #2 Gepost op: 07-02-2021 18:22 u »
Ai...
Nou Jacques, als je toch niets te doen heb   :pan:

groet broeder Willem

Offline SVB

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 07-02-2021 18:55 u »
Lijkt me een redelijk onrealistisch iets om te gaan doen... voordeel van Ďallesí door elkaar is dat je ook onderwerpen ziet waar je op het eerste gezicht geen interesse in hebt, stukje algemene groei ipv alleen je eigen stukje opzoeken in een forum.

Alleen in algemene vragen staan al 2600+ topics in grondstoffen net zoveel...

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Good beer makes its own friends!
    • Brouwerij d'n Aalscholver
« Reactie #4 Gepost op: 07-02-2021 20:23 u »
Tsja daar zit ook wel wat in...

Gr. Jeroen

Tags: