Forumopmaak

Gestart door Jeroen76, 05-02-2021 18:49 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen76

Dag allen,

Ik zit af en toe wat te kijken in de verschillende onderwerpen hier op het forum en vraag mij steeds vaker af of dat niet beter kan.

Ik denk dat de gekozen onderwerpen inmiddels wat achterhaald zijn en er wellicht onderwerpen bij gemaakt zouden kunnen worden om alles leesbaarder te krijgen. Daarnaast zie ik sommige onderwerpen soms dubbel in de rij staan of liggen ze wel erg dicht bij elkaar.

Waarom geen opzet van onderwerpen van start tot eindproduct. Dus ook onderwerp bottelen, giststarter en die weer opdelen in subfora.

Leden die bijvoorbeeld niets hebben met giststarters maken kunnen daar weg blijven maat degene die makkelijk iets willen vinden kunnen dat daar meteen opzoeken.

Wellicht is er veel meer mogelijk maar denk dat meedenken en voorstellen al een mooie begin is. Weet niet hoe de andere leden er over denken maar de zoekfunctie is mij niet altijd even gunstig gezind met de mega hoop informatie hier.

Gr. Jeroen


Sir Wicked III

Lijkt een prima voorstel, echter zal dit een hele opgave worden om het Forum opnieuw in te richten en alle topics te doorlopen naar de juiste subgroepen te verplaatsen. Ik heb geen idee hoeveel topics er intussen zijn sinds de oprichting, maar gok dat dit niet onder de 10.000 stuks zit.

 :biersmile:

broeder

Ai...
Nou Jacques, als je toch niets te doen heb   :pan:


groet broeder Willem

SVB

Lijkt me een redelijk onrealistisch iets om te gaan doen... voordeel van 'alles' door elkaar is dat je ook onderwerpen ziet waar je op het eerste gezicht geen interesse in hebt, stukje algemene groei ipv alleen je eigen stukje opzoeken in een forum.

Alleen in algemene vragen staan al 2600+ topics in grondstoffen net zoveel...

Jeroen76

Tsja daar zit ook wel wat in...

Gr. Jeroen


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.