Brew Your Own magazine: 50% korting (vandaag nog..)

Gestart door hopjesvla, 06-01-2021 12:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hopjesvla

50% korting op een jaarabonnement op Brew Your Own magazine (let wel: voor de print editie betaal je ook nog de verzendkosten). De digitale editie komt dan op $15 voor het eerste jaar (wordt uiteraard automatisch verlengd, hou daar rekening mee). Korting is nog tot vanavond 20:59, 6 januari

https://byo.com/product-category/subscription-membership/


( *No coupon code required. Sale ends January 6, 2021 at 11:59 Pacific. For memberships and subscriptions products, discount applies to first year of membership only and is for new members only. See product pages for additional terms and conditions.  )


Biertje1985

Bedankt voor de tip, is niet duur ik ben ook al lid maar ik ga het niet doorzetten verder.

Als iemand een geblockt recept of artikel wilt dan ben ik best bereid die te sturen, de kwaliteit vind ik niet zo denderend dat ik iedereen zou aanraden ook een abbo te nemen.


hopjesvla

Citaat van: Biertje1985 op 06-01-2021  12:28 uBedankt voor de tip, ik ben ook al lid maar ik ga het niet doorzetten verder.

Als iemand een geblockt recept of artikel wilt dan ben ik best bereid die te sturen, de kwaliteit is niet zo denderend dat ik iedereen
zou aanraden ook een abbo te nemen.

Goed om te weten. Maar voor die € 12,15 is het wellicht wel eens leuk om te proberen.

Biertje1985

Citaat van: hopjesvla op 06-01-2021  12:31 uGoed om te weten. Maar voor die € 12,15 is het wellicht wel eens leuk om te proberen.

Zeker, geen geld.

Jan de Graaff

Leuk! Ik heb het gedaan voor een jaar. (€ 12,76 via PayPal).

Het is wel een beetje verwarrend: Als je de pagina opent via de link hierboven, dan zie je de normale prijs. Pas als je de digitale abbo aan je winkelwagentje toevoegt, wordt de korting verrekend. Je betaalt dus uiteindelijk $15,00.

tdp

Ben volledig lid, en erg tevreden. De recepten zijn wel echt op z'n Amerikaans vind ik, maar ik kan de achtergrond altijd er waarderen, en kijk ook uit naar het magazine elke keer. (Al loop ik nu nog 1,5 uitgave achter ;))

Puck


El Pastor Belga (MaJa)

https://ebook3000.biz/?s=brew
moet hier eens een kijkje nemen
verwijder dit als het nt door de beugel kan....

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.