inkbird itc-310t-b

Gestart door besteboeffer, 01-01-2021 13:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

besteboeffer

Hoi hobbybrouwers. Vooreerst een gezond en bierig 2021 gewenst.
Ik heb een vraagje aangaande de inkbird ITC-310T-B. Volgens velen een prima apparaat. Er is wel wat minimum kennis vereist om het in te stellen en te calibreren.
De gebruiksaanwijzing is in het Engels, en mijn Engels is niet zo goed. Het gebruik van een vertaalrobot levert vaak onbegrijpelijke zinnen op.
Om zeker geen fouten te maken  is Nederlands dus voor mij een must.
Wat ik nu wou vragen is of er iemand is die deze handleiding in het Nederlands heeft. Inkbird zelf en google kunnen mij niet helpen.
Alvast bij voorbaat dank aan diegenen die mij kan helpen.

Groetjes
Herwig

André de Laat

Citaat van: besteboeffer op 01-01-2021  13:07 uHoi hobbybrouwers. Vooreerst een gezond en bierig 2010 gewenst.
Ik heb een vraagje aangaande de inkbird ITC-310T-B. Volgens velen een prima apparaat. Er is wel wat minimum kennis vereist om het in te stellen en te calibreren.
De gebruiksaanwijzing is in het Engels, en mijn Engels is niet zo goed. Het gebruik van een vertaalrobot levert vaak onbegrijpelijke zinnen op.
Om zeker geen fouten te maken  is Nederlands dus voor mij een must.
Wat ik nu wou vragen is of er iemand is die deze handleiding in het Nederlands heeft. Inkbird zelf en google kunnen mij niet helpen.
Alvast bij voorbaat dank aan diegenen die mij kan helpen.

Groetjes
Herwig

Google translate eens geprobeerd?

D.R.K.

Citaat van: besteboeffer op 01-01-2021  13:07 uHoi hobbybrouwers. Vooreerst een gezond en bierig 2010 gewenst.

Je hebt nog 9 jaar voordat je gaat beginnen met brouwen, tijd zat om te vertalen denk ik :nut: :proost:

Arjen1969

Dit is een NL handleiding van de 310-T. Geen idee of je daar iets aan hebt maar volgens mij zou je hier toch mee op weg moeten kunnen.

https://www.docdroid.net/U0hv0VZ/0161026-inkbird-itc-310t-b-temperatuurregelaar-man-enennl-pdf#page=2

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.