Groepsaankoop tetrahop

Gestart door Enos, 12-12-2020 20:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: Pim op 30-04-2021  21:54 uDaar staat inderdaad dezelfde formule.

Had ik gezien. Is door mij ook als zodanig gecommuniceerd met de leden van De Roerstok bij het uitdelen van dit product als presentje ter gelegenheid van het 35 jarig bestaan.

Enos

Nu wij ( leden die hebben meegedaan aan de groepsaankoop) een half jaar verder zijn . Ben ik wel benieuwd wat jullie vinden met het gebruik van de tetrahop.

Ik heb het nu meerdere malen gebruikt en ik ben zelf zeer tevreden, altijd een mooie volle schuimkraag die zeer lang blijft op het bier.
Ben er zeer tevreden mee.

In het flesje zie je wel een soort harsvorming (minimaal ) maar dat heeft bij mj geen enkele nadelige invloed..

Ben dus erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ga er van uit dat ik het via deze weg wel mag vragen, zo niet dan hoor ik het wel. :degroeten: :degroeten:

 :proost: :proost:

Timdehart

Citaat van: Enos op 31-08-2021  12:53 uNu wij ( leden die hebben meegedaan aan de groepsaankoop) een half jaar verder zijn . Ben ik wel benieuwd wat jullie vinden met het gebruik van de tetrahop.

Ik heb het nu meerdere malen gebruikt en ik ben zelf zeer tevreden, altijd een mooie volle schuimkraag die zeer lang blijft op het bier.
Ben er zeer tevreden mee.

In het flesje zie je wel een soort harsvorming (minimaal ) maar dat heeft bij mj geen enkele nadelige invloed..

Ben dus erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ga er van uit dat ik het via deze weg wel mag vragen, zo niet dan hoor ik het wel. :degroeten: :degroeten:

 :proost: :proost:

Ik deel je ervaring. Ik heb in de bieren waar ik het aan toe heb gevoegd geen bijsmaken ervaren.
Wel mooie schuim kraag. Blijft soms zelfs iets te lang hangen ;).

Je gebruikt alleen wel echt heel weinig. Hierdoor gaan de flesjes wel lang mee.

Pim

Mijn eerste ervaring stamt van enkele jaren geleden toen we via De Roerstok wat Tetrahop kregen om mee te experimenteren. Het resultaat was inderdaad een fantastische schuimkraag op bieren die daarvoor toch wat moeite hadden (zware RIS en Barleywines). Nadat het proefflesje op was, heb ik een poosje niets toegevoegd voor de schuimstabiliteit en de schuimkraag was dan ook ver te zoeken.
 
Van deze nieuwe (gezamenlijke) aankoop heb ik al wel wat gebruikt maar dat betreft een RIS die nog zeker een maandje of wat moet staan voordatíe op dronk is. Het is nog niet duidelijk hoe het deze keer heeft uitgepakt.
 
Ook bij mij enkele hars-achtige bolletjes op de bodem van de twee flesjes maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat de werking niet negatief zal beinvloeden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.