Hop en meer bij Two Browar uit Polen

Gestart door Jedoka, 02-03-2020 10:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jedoka





13 x 100 gram hop pellets en 1000 doppen voor net geen 40,- thuis bezorgd. En binnen een week!

Ik bestel er niet vaak, laatste keer 2018 alweer, zolang doe ik met 1000 doppen😁 maar altijd goed en snel geleverd. Daarbij ook nog eens leuke hopsoorten. 

Biertje1985

Citaat van: Jedoka op 02-03-2020  10:34 u



13 x 100 gram hop pellets en 1000 doppen voor net geen 40,- thuis bezorgd. En binnen een week!

Ik bestel er niet vaak, laatste keer 2018 alweer, zolang doe ik met 1000 doppen😁 maar altijd goed en snel geleverd. Daarbij ook nog eens leuke hopsoorten.

Twoj Browar is al vaker genoemd op het forum, zeker de moeite waard, alleen jammer dat de prijzen niet naar euro omgerekend worden op de site.
Hun hop is altijd erg vers en goed verpakt. Ook het verzenden van mout kan lonen. Echter pakken ze vaak dingen slecht in waardoor er soms iets beschadigd aankomt.

Jedoka

Ik baseer het op twee keer bestellen wat erg keurig ging. Weer hop voor een jaar zeker en doppen voor twee jaar, lang niet gek. En de zloti's deel ik door 4 en dan zit je er niet ver naast.

Jelle

brewt

Leuke tip. Heb er ook maar eens wat besteld vandaag.
Paar verschillende 50 gr verpakkingen hop, wat 0,5kg mout verpakkingen en 5kg pils mout.
Ben benieuwd, ziet er goed uit!

Jedoka

Citaat van: brewt op 12-03-2020  18:02 uLeuke tip. Heb er ook maar eens wat besteld vandaag.
Paar verschillende 50 gr verpakkingen hop, wat 0,5kg mout verpakkingen en 5kg pils mout.
Ben benieuwd, ziet er goed uit!

En? Heb je de spullen al netjes ontvangen?

Jelle

brewt

Citaat van: Jedoka op 19-03-2020  08:33 uEn? Heb je de spullen al netjes ontvangen?

Jelle

Hoi Jelle, ik heb de spullen gisteren ontvangen.
Netjes verpakt en compleet. In een van de mout zakken die ik besteld had zat een klein scheurtje waar door er wat mout los in de doos lag.
Ik vind dit geen probleem, kan altijd gebeuren dat er ergens een scheurtje in komt. Ik zou hier zo nog een keer bestellen!

Ik heb voor een totaalbedrag van 52 euro spullen gekocht, exact dezelfde order ingevuld in een van de bekende Nederlandse webshops kwam op 68 euro uit. Scheelt erg veel... Hoe meer je besteld hoe meer het scheelt omdat de verzendkosten van uit Polen hoger zijn!


biking rebel

Hier onlangs hop, mout, gist en wat kleine spulletjes besteld. Ik wil graag de lokale ondernemer steunen, maar de meesten hebben nog niet de helft op voorraad (als je het al snel gevonden krijgt). Met name gist is echt een probleem (Braumarkt om er maar 1 te noemen). Bij Two Browar nagenoeg alles op voorraad, vriendelijke prijzen en onder de streep (ondanks de verzendkosten) toch nog een stuk goedkoper uit als ik het in NL wil bestellen.

De website is ook een verademing! Goed ingedeeld, zoekfunctie werkt perfect... zolang de grote websites in Nederland niet verbeteren bestel ik voortaan in Polen. Als laatste: verschillende hop is te bestellen vanaf 50 gram en mout vanaf 500 gram verpakkingen. Minder restjes! Een bedrijf dat meedenkt met de brouwer!

JJohaN

Net geprobeerd te bestellen daar maar beetje jammer dat je alleen kan afrekenen in Poolse Sloti's en de bank  rekent bij overschrijving naar vreemde valuta € 10 extra. Dus dan is het voordeel ook snel alweer weg, of zijn er andere manieren om zonder extra kosten te bestellen?

Biertje1985

Citaat van: JJohaN op 01-11-2020  00:52 uNet geprobeerd te bestellen daar maar beetje jammer dat je alleen kan afrekenen in Poolse Sloti's en de bank  rekent bij overschrijving naar vreemde valuta € 10 extra. Dus dan is het voordeel ook snel alweer weg, of zijn er andere manieren om zonder extra kosten te bestellen?
Geen last van met Rabobank.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.