La Goudale blond

Gestart door Hans88, 03-09-2019 20:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans88

Goedendag, ik wil een kloon van La Goudale blond brouwen is er iemand die een recept in elkaar gezet heb wat er een beetje op lijkt of wat in de richting komt

Mvg,
Hans88

tdp

Wellicht had je dit topic al gevonden?

Hans88

Ik had deze topic inderdaad al gevonden en wat geƫxperimenteerd, komt een beetje in de buurt maar nog niet dat je zegt van dit is het.
Ik sprak vandaag een gepensioneerde brouwmeester die een recept heb van een La goudale triple wat aardig dicht in de buurt komt qua smaak.
Ik ga volgende week brouwen  en als het wat is dan deel ik hem zeker op het forum.
Bedankt voor de reactie.

Hans88

Nick H.

Citaat van: Hans88 op 03-09-2019  20:21 uGoedendag, ik wil een kloon van La Goudale blond brouwen is er iemand die een recept in elkaar gezet heb wat er een beetje op lijkt of wat in de richting komt

Mvg,
Hans88

Wellicht een houvast... geen recept
http://brasserie-goudale.com/wp-content/uploads/2018/07/Fiche-argu-LA-GOUDALE-BLONDE-7.2.pdf

biking rebel

Citaat van: Hans88 op 04-09-2019  20:49 uIk had deze topic inderdaad al gevonden en wat geĆ«xperimenteerd, komt een beetje in de buurt maar nog niet dat je zegt van dit is het.
Ik sprak vandaag een gepensioneerde brouwmeester die een recept heb van een La goudale triple wat aardig dicht in de buurt komt qua smaak.
Ik ga volgende week brouwen  en als het wat is dan deel ik hem zeker op het forum.
Bedankt voor de reactie.

Hans88

Nog gelukt Hans?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.