Google ads

Gestart door Jeroen76, 30-06-2019 15:28 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

middelaersch

Sorry, maar ik begrijp de problemen niet die sommigen hebben met wat reclame. Kijk er gewoon niet naar.
Zolang die banners niet zo groot worden dat ze over de forum content heen vallen, heb ik er geen last van.

Hoewel sommigen anders suggereren, voorspel ik dat de vrijwillige financiële bijdragen in de praktijk zeer beperkt zullen zijn.
En verplichte financiële bijdragen? Dan is het zo gebeurd met het forum.


William

Eens met Middelaersch. Volgens mij is iedereen best tevreden met hoe het loopt.

Jacques kennende zal ie de regie nooit helemaal uit handen geven (dat is geen waardeoordeel ;)) . Een andere forum-engine zal dan niet veel pluspunten bieden behalve een hoop stress en het kost altijd meer tijd dan dat je verwacht.



Heyudude

De huidige Simple Machines Forum wordt niet meer actief onderhouden. Maakte er ook altijd gebruik van maar loopt sinds de release candidate update rc2 voor versie 2.1  in 2014 en kleine updates op 2.0 in 2019 achter met de laatste ontwikkelingen
Laat staan de security patches in PHP etc

(Niet meer actief gevolgd maar net effe bekeken)

Jan de Graaff

Citaat van: Heyudude op 01-10-2020  13:52 uLaat staan de security patches in PHP etc
SMF is niet verantwoordelijk voor de security patches in PHP; dat staat er los van. PHP ontwikkeling en patching doet The PHP Group.

Qua onderhoud is het nog net niet zo erg als je schetst. De meest recente versie is 2.0.17 van 30 december 2019 en de 2.1 RC2 is van 30 maart 2019. Niet 2014...

Maar, dat neemt niet weg dat het allemaal weinig dynamisch is – v2.1 zal waarschijnlijk nooit het licht gaan zien – en het is wel een beetje gedateerd zoals het eruit ziet... Maar ja, het is een forum, hoe moet dat er uit zien? Als het maar functioneel is, toch? En qua functionaliteit is de voorkant van een forum redelijk beperkt; iemand post wat en daar komen antwoorden op en zo krijg je een draadje.. De echte functies zitten aan de achterkant; daar wordt het verschil gemaakt.

Nou ik toch antwoord: Mij maakt die reclames ook niet zoveel uit. Linksom of rechtsom komt de info toch wel bij Google, Facebook of waar dan ook terecht. Zou mij niet verbazen als het zelfs in China en Rusland op een server staat wat ik doe (en door het noemen van de twee nu helemaal... inclusief jullie posts ;) ).
Als ik er maar niet al teveel last van heb. Ik ben het wel met Middelaersch eens.

trebvuister

Citaat van: middelaersch op 01-10-2020  13:00 uSorry, maar ik begrijp de problemen niet die sommigen hebben met wat reclame. Kijk er gewoon niet naar.
Zolang die banners niet zo groot worden dat ze over de forum content heen vallen, heb ik er geen last van.

Hoewel sommigen anders suggereren, voorspel ik dat de vrijwillige financiële bijdragen in de praktijk zeer beperkt zullen zijn.
En verplichte financiële bijdragen? Dan is het zo gebeurd met het forum.
Helemaal mee eens.

Jeroen76

Problemen liggen niet bij het forum maar bij Tapatalk. Ik host een forum voor nog geen 75 euro per jaar dus dat zal het hem niet zijn lijkt mij. Heb ook geen reclame draaien.

Ik gebruik graag Tapatalk aangezien ik meerdere forums volg. Ik krijg het idee dat Tapatalk de dollartekens in de ogen heeft staan en steeds agressiever de adds laat zien om meer inkomsten binnen te halen of gebruikers laat overhalen een abonnement te nemen voor €1,99 per maand.

Nieuwe software neemt dit niet weg en het zo voor mij een downgrade zijn als ik het forum apart zou moeten bijhouden op een browser. Puur persoonlijk neem ik de irritatie dan maar voor lief.

Gr. Jeroen


Haagse Wouter

Citaat van: middelaersch op 01-10-2020  13:00 uSorry, maar ik begrijp de problemen niet die sommigen hebben met wat reclame. Kijk er gewoon niet naar.
Zolang die banners niet zo groot worden dat ze over de forum content heen vallen, heb ik er geen last van.

Hoewel sommigen anders suggereren, voorspel ik dat de vrijwillige financiële bijdragen in de praktijk zeer beperkt zullen zijn.
En verplichte financiële bijdragen? Dan is het zo gebeurd met het forum.

Als je de eerder geplaatste berichten bekijkt dan hebben vele mensen aangegeven dat ze het vervelend vinden, en tevens hebben velen redelijk specifiek aangegeven wat ze er vervelend aan vinden.

Dat is ook waarom ik specifieker benieuwd ben naar wat zo'n grapje nou kost :). Gaat dat om duizenden per jaar? Ik heb geen idee wat de reclameinkomsten van zo'n website zijn en tot hoe verre die de kosten van het forum dekken.

Jeroen76

Troost je dat we niet het enige forum zijn waar de brouwers er klaar mee zijn. ;)

Homebrewers Association

Gr. Jeroen


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.