Hobbybrouwen.nl glazen, schort, T-shirts, hoodies en meer...

Gestart door Jacques, 16-06-2019 17:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Davester

Customizen kost nou eenmaal geld, daarvoor krijg je ook iets unieks.

Ik vind ze gaaf, logo is ook echt leuk. Top Jacques!

brother_beer

Ik vind het initiatief erg leuk, zou ook best een glas willen kopen als de prijs wat lager zou uitvallen. Ik vind de opmerking "dan koop je het toch niet" een beetje flauw, het is juist goed als mensen aangeven dat de prijs wat duur is. Nuttige feedback voor verkopers lijkt mij ;-).

De glazen lijken nu slechts bedrukt en niet gegraveerd zoals voorbeelden die eerder werden getoond door Jacques. Hoewel ik geen expert ben lijkt mij dit een aanzienlijk goedkoper proces. Het idee van de stickers vond ik ook wel slim!

Prijzen voor de andere producten vind ik wel redelijker :-).

Erny

Citaat van: Haagse Wouter op 17-06-2019  09:23 uIk vind het mooi :). Zo'n schort voor tijdens het brouwen is wel handig.

Bij mij weten gasten het omdat het bier uit de blanco fles tot het plafond schiet en naar karton smaakt.
Haha

Jacques

Mooi om tussen de regels te lezen dat velen geïnteresseerd in Hobbybrouw glazen. Dankzij CraftBeerMerchandise is dat mogelijk. Zij hebben namelijk de mogelijk om een willekeurig aantal glazen per keer te bedrukken. Dat kunnen er 20 zijn maar ook 2. De keerzijde is dat daardoor de prijs hoger is.
Indien het zou gaan om 500 tot 2000 glazen zoals bij een bierfestival wordt het bedrukken van de glazen veel goedkoper. Maar dan moeten er wel zoveel glazen verkocht worden... Dat vraagt veel georganiseer, administratie en tijd benodigd voor verzending. Omdat CraftBeerMerchandise de glazen verkoopt hebben de beheerders van dit forum daar geen last van. Alles heeft zijn prijs...

Oscar

Nu nog het logo verwerken in het template van dit forum  :)

Jacques

Citaat van: Oscar op 18-06-2019  21:25 uNu nog het logo verwerken in het template van dit forum  :)

Het is de bedoeling over een tijd dit forum in een nieuw jasje te steken. Op dit moment schiet dat niet op om persoonlijke redenen.

Richard3

Citaat van: Jacques op 18-06-2019  21:28 uHet is de bedoeling over een tijd dit forum in een nieuw jasje te steken. Op dit moment schiet dat niet op om persoonlijke redenen.

Weer een nieuw boek zeker? :proost: :proost: :proost: ;D

Jacques

Citaat van: Richard3 op 18-06-2019  22:15 uWeer een nieuw boek zeker? :proost: :proost: :proost: ;D

Daar ben ik inderdaad ook mee bezig, maar dat staat op een vrij laag pitje door andere huiselijke omstandigheden...

Jules

Jammer dat de site niet meer bestaat, en de plaatjes niet meer te zien zijn....

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.