Grainfather Conical fermenter wireless controller

Gestart door Rinus, 22-04-2019 20:49 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rinus

Beste forumleden, ik vroeg mij af of ik op vakantie mijn fermenter kan monitoren eventueel via craftbeerpi, maar de temperatuursensor is nu eenmaal verbonden met de controller, dus parallel uitlezen wordt lastig.
Al speurende kwam ik via Google uit op deze controller.

Kennelijk heeft Grainfather de controller die ik zoek al gemaakt;
https://www.grainfather.com/conical-fermenter-wireless-controller.html

Deze controller is exact wat ik zoek, maar laat zich kennelijk (nog niet) naar Europa shippen.
Heeft iemand ervaring met deze controller of weet iemand waar ik deze kan kopen?

vriendelijke groet,

Rinus

Vlisbier

Heb je het al Jan gevraagd van stookwinkel?

Rinus

Citaat van: Vlisbier op 27-04-2019  09:15 uHeb je het al Jan gevraagd van stookwinkel?
Ik ken Jan niet, hoe kan ik hem het beste benaderen?
Overigens kreeg ik bericht uit new Sealand dat ze 'binnenkort' leverbaar zouden zijn voor de EU.

Vlisbier

Citaat van: Rinus op 28-04-2019  07:53 uIk ken Jan niet, hoe kan ik hem het beste benaderen?
Overigens kreeg ik bericht uit new Sealand dat ze 'binnenkort' leverbaar zouden zijn voor de EU.


Kijk even bij
www.stookwinkel .nl

Stuur een mailtje en je hebt snel reactie van jan

Rinus

Citaat van: Vlisbier op 28-04-2019  08:36 uKijk even bij
www.stookwinkel .nl

Stuur een mailtje en je hebt snel reactie van jan

Ik heb het Jan gevraagd, maar hij moet ook wachten totdat de certificering rond is en naar de EU mag worden geƫxporteerd, nog even geduld dus.
Grainfather zelf geeft aan dat ze via de nieuwsbrief (e-mail) zullen doorgeven wanneer hij beschikbaar is.

PaultjePils

Aangezien ik niet meer thuis brouw zou dit voor mij wel een oplossing zijn om het op afstand, mogelijk in combinatie met tilt, in de gaten te houden. Mooi apparaatje, zal niet zo lang duren voor het ook in Nederland beschikbaar komt.

josstegman

Weten jullie of deze inmiddels leverbaar is?

PaultjePils

Ik kan er helaas niks meer van terug vinden. Even aan Grainfather vragen of we dit ooit mogen verwachten.

Rinus

Ik heb de website regelmatig in de gaten gehouden, maar deze controller was ineens verdwenen. Ik heb mijzelf op de nieuwsbrief aangemeld, nooit meer iets van deze controller vernomen helaas...

Ik zit er aan te denken om dan maar zelf iets te maken icm CBPI3.

PaultjePils

Ik heb Grainfather een bericht gestuurd met de vraag of we de wireless controller nog gaan zien in de toekomst.

PaultjePils

Hi Paul

We are still working through the development of the project. Once it is available we will notify all our customers through the many channels we operate within. Please sign up to our social media and mailer list so you can be the first to know.

Unfortunately I don't have an ETA right now. It depends on the beta feedback and then how long it takes to work through what is found etc.

Apologies for any confusion caused with it displaying on the app and on instructions online, this is for the beta testers.
Sam - Customer Experience Advocate - Grainfather


Dus het gaat nog wel even duren, maar het is niet van de baan  :biersmile:

Rinus

Helaas niet veel belovend dit, daarnaast als het product op de markt komt dan kan de certificering ook nog een tijd duren omdat het een RF / WiFi component bevat gelden er FCC regels...
Ik hoop nog altijd een defecte standaard module te bemachtigen zodat ik kan gaan experimenteren met een conversie / modificatie die iedereen zou kunnen uitvoeren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.