Ervaringen met rvs moutpijp met extra steunpunten voor Brew Monk

Gestart door Jacques, 30-03-2019 21:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Brouwstore heeft een rvs moutpijp met extra steunpunten beschikbaar gesteld voor het leden van het forum. Meld je voor deze loterij aan via dit topic.

Als je meer wilt weten over de rvs moutpijp met extra steunpunten voor Brew Monk  die Brouwstore aanbiedt kun je hier kijken.

In dit topic kunnen ervaringen met de rvs moutpijp met extra steunpunten worden gedeeld. Daarvoor hoef je niet tot de prijswinnaars te behoren. Wel moet je de rvs moutpijp met extra steunpunten hebben gebruikt. Dus graag geen meningen als er geen ervaring hebt met deze accessoire. Voor meningen die niet gebaseerd zijn op ervaringen kun je een ander topic starten.

illsn-z

Aangezien ik de moutpijp gewonnen heb toch maar even mijn ervaring erover.
Vind hem fijner dan de moutpijp zonder extra steunpunten. Spoelen gaat makkelijker en met een grote moutstort makkelijker op te tillen.

Jacques

Citaat van: illsn-z op 27-05-2019  17:45 uAangezien ik de moutpijp gewonnen heb toch maar even mijn ervaring erover.
Vind hem fijner dan de moutpijp zonder extra steunpunten. Spoelen gaat makkelijker en met een grote moutstort makkelijker op te tillen.

Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Toch nog even een vraagje. Bedoel je dat er bij het spoelen meer weerstand is en daardoor het spoelen effectiever verloopt?

illsn-z

Citaat van: Jacques op 27-05-2019  22:11 uBedankt voor jouw terugkoppeling.

Toch nog even een vraagje. Bedoel je dat er bij het spoelen meer weerstand is en daardoor het spoelen effectiever verloopt?

Effectiever, heb een kleinere hoeveelheid gebrouwen dit keer (10 liter aangezien ik moet controleren of mijn filter het Spaanse water goed heeft gefilterd) daardoor stond die er net boven. dus gekletter.

Sjuuls

Is deze ook geschikt voor een Klarstein Mundschenk 30 liter?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.