Camping ONK 2019

Gestart door Sjaak_Deventer, 16-01-2019 11:58 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaak_Deventer

Beste allen,

Een echte ONK-camping is alweer een tijdje geleden. Volgens mij was de laatste in Bergen op Zoom. Toen heb ik deze georganiseerd en wil voor dit jaar dat ook wel weer doen. De camping die de organisatie van het festival aanbiedt is tot nu toe niet wat ik bij een ONK-camping voor ogen zie. Daarom heb ik gisteren een prijsopgaaf gedaan bij camping Vogelenzang. Op 12 km van de locatie, maar met taxi of fiets moet dit geen probleem zijn. Zij hebben ook mogelijkheden tot groepskamperen en een georganiseerde bbq.

- Hiervoor hebben we minimaal 30 personen nodig.

- Dit houdt in ontbijt en barbecue. Het ontbijt vindt plaats in het Vogelnest, horecagelegenheid bij het zwembad.

- De barbecue vindt plaats op het kampeerveld. Bij de barbecue zitten geen dranken inbegrepen, verder is alles inclusief.

- 1 nacht,inclusief catering en toeristenbelasting =  € 22.50 p.p.   
- 1 nacht,inclusief ontbijt en toeristenbelasting = € 17.50 p.p.

Uitgaande van 2 nachten (arriveren op de vrijdag, zondag weer naar huis). Dus dat betekent € 40,- p.p. voor 2 nachten, incl 1x ontbijt en bbq.

Ik hoor graag of hier interesse voor is.

Groet Sjaak

dirk

Klinkt interessant Sjaak. Ik hou je draadje in de gaten.

Wolter

Leuk initiatief Sjaak. Ik probeer er zeker weer bij te zijn dit jaar..

tdp

Ik ga er vanuit dat ik er ook ben! Wanneer ik de verhalen uit de overleving moet geloven, zijn dit de meest geweldige dagen in je hobbybrouwcarrière :)


Erny

Beste Sjaak,

Ik loop nog niet zo lang mee in dit wereldje. kun jij iets meer toelichting geven van wat de bedoeling is. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen maar kan het ook helemaal fout hebben.

Al vast dank.


Erny

Sjaak_Deventer

De ONK-campings zijn een gezellige samenkomst van hobbybrouwers. Zet een stel hobbybrouwers met hun eigen gebrouwen bieren bij elkaar + een bbq = een heel leuk weekend.

Meestal komen we op de vrijdag voor het ONK aan en hebben we heel gezellige vrijdagavond waarbij we elkaars bieren kunnen proeven.

De zaterdag gaan we dan gezamenlijk naar het ONK en dan 's avonds een afsluitende bbq met de eigen gebrouwen bieren.

Om je indruk te geven. https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,28457.25.html Dit was de ONK camping van 2015.

Groet Sjaak

Biertje1985

Lijkt me een heel leuk idee, ieder jaar gaan we met een paar vrienden ook naar het bergse bierfestival en daar boeken we dan ook een camping. Altijd een succes! Ik denk dat ik wel 3 of 4 gegadigden heb (die ook lid zijn van het forum)

heijligers

Goed initiatief Sjaak.

dirk

Even praktisch. Zelf bier meenemen is geen probleem (hehe), maar hoe hebben jullie dat vorig jaar gedaan met koelen daarvan?  :o

Sjaak_Deventer

Sommige nemen koelkasten mee. En bij de lokatie van Bergen op Zoom waren er koelkasten aanwezig die we konden gebruiken.

dirk

Citaat van: Sjaak_Deventer op 16-01-2019  20:26 uSommige nemen koelkasten mee. En bij de lokatie van Bergen op Zoom waren er koelkasten aanwezig die we konden gebruiken.

Tof! :lekkerbier:

Oscar

Citaat van: Erny op 16-01-2019  14:53 uBeste Sjaak,

Ik loop nog niet zo lang mee in dit wereldje. kun jij iets meer toelichting geven van wat de bedoeling is. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen maar kan het ook helemaal fout hebben.

2009 :



 :biersmile: :proost: ^-^ ^-^

2010 :


Erny

Dank voor de toelichting. Nu vraag ik mij alleen nog af wanneer het in 2019 plaats gaat vinden.

Adbrouwt

Leuk Sjaak. Ik heb hier ook wel zin in.

Sjaak_Deventer

Citaat van: Erny op 17-01-2019  14:40 uDank voor de toelichting. Nu vraag ik mij alleen nog af wanneer het in 2019 plaats gaat vinden.


ONK is 29 juni.

Dus vrijdagavond 28 juni t/m zondagochtend 30 juni 2019.

Als men interesse heeft, dan graag in dit topic aangeven. Ik ga een lijst bijhouden. En het zou mooi zijn dat we 30 personen kunnen halen. Aangezien deze camping vanaf 30 personen met groepskamperen begint.

MartijnNOP

Ik heb hier ook wel oren naar!
Mits ik met mijn VW Camper kan staan.

tdp

Citaat van: MartijnNOP op 17-01-2019  20:32 uIk heb hier ook wel oren naar!
Mits ik met mijn VW Camper kan staan.

Op de bezoekersparkeerplaats en dan met en tentje op het veld ;)

heijligers

Hoi Sjaak.
Ik meld me aan voor twee personen. Ik kom samen met mijn zoon.

tdp

Ik ook Sjaak, sowieso 1 persoon, wellicht kan ik er nog meer enthousiast maken :)

Sjaak_Deventer

Bij dezen dan maar een lijstje.

Graag her-quoten en aanvullen.

Heijligers + zoon    = 2
Tdp                       = 1
Sjaak_Deventer     = 1

Totaal                   = 4



Wolter



Graag her-quoten en aanvullen.

Heijligers + zoon    = 2
Tdp                       = 1
Sjaak_Deventer     = 1
Wolter.               =1  (in ieder geval 1 nacht)

Totaal                   = 5

tdp

Heijligers + zoon    = 2
Tdp                  = 1
Sjaak_Deventer       = 1
Wolter.              = 1  (in ieder geval 1 nacht)
==================
Totaal               = 5

Sjaak_Deventer


Adbrouwt

Citaat van: MartijnNOP op 17-01-2019  20:32 uIk heb hier ook wel oren naar!
Mits ik met mijn VW Camper kan staan.
Ik heb dezelfde vraag. Camperplaats voor mij ook de vraag

Sjaak_Deventer

Citaat van: Adbrouwt op 23-01-2019  11:25 uIk heb dezelfde vraag. Camperplaats voor mij ook de vraag

Ga ik achteraan.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.