"Unsubscribe" van bepaalde topics

Gestart door jaapz, 17-12-2018 10:37 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaapz

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik "unsubscribe" van bepaalde topics waar ik wel eens op gereageerd heb?

Er zijn een aantal topics in mijn "Toon  nieuwe reacties op jouw berichten" pagina waar ik echt zat van ben. Daar heb ik mij in een vlaag van verstandsverbijstering in een discussie gemengd en ik krijg er nu continu updates over, iets waar ik geen behoefte meer aan heb.

Zo ver ik kan zien zit er alleen een knop bij topics om er juist notificaties over te krijgen, maar niet eentje om je uit te schrijven van notificaties voor een topic waar je op hebt gereageerd?

tdp

'Toon nieuwe reacties op jou berichten' is een filter op ongelezen berichten waaraan je deelgenomen hebt, voor zover ik weet kun je dat niet 'uitzetten'. Dit staat inderdaad van het volgen van bepaalde topics.

Eric v B

Citaat van: tdp op 17-12-2018  11:12 u'Toon nieuwe reacties op jou berichten' is een filter op ongelezen berichten waaraan je deelgenomen hebt, voor zover ik weet kun je dat niet 'uitzetten'. Dit staat inderdaad van het volgen van bepaalde topics.
Als ik kijk naar een aantal topics met bepaalde (terugkerende) discussies, snap ik dat je wilt "unsubscriben". Sterkte Jaapz!    :huilen:

Jacques

Citaat van: jaapz op 17-12-2018  10:37 uHoe kan ik er voor zorgen dat ik "unsubscribe" van bepaalde topics waar ik wel eens op gereageerd heb?

Er zijn een aantal topics in mijn "Toon  nieuwe reacties op jouw berichten" pagina waar ik echt zat van ben. Daar heb ik mij in een vlaag van verstandsverbijstering in een discussie gemengd en ik krijg er nu continu updates over, iets waar ik geen behoefte meer aan heb.

Zo ver ik kan zien zit er alleen een knop bij topics om er juist notificaties over te krijgen, maar niet eentje om je uit te schrijven van notificaties voor een topic waar je op hebt gereageerd?

Je zou een beheerder kunnen vragen om jouw reactie te verwijderen. Als dat niet tot het gevolg heeft dat de discussie niet meer te volgen kan daaraan gevolg gegeven worden.

CeesM

Je kan toch ook zelf bepalen welke topics je wilt lezen? Tenzij je benieuwd bent naar de nieuwe reacties.

Jacques

Citaat van: CeesM op 19-12-2018  19:37 uJe kan toch ook zelf bepalen welke topics je wilt lezen? Tenzij je benieuwd bent naar de nieuwe reacties.

Mee eens.

Bij het overzicht met nieuwe topics kun je in de desktop versie van dit forum topics markeren als gelezen. Je negeert dan in feite dat topic.

jaapz

Jammer dat het niet kan

Citaat van: CeesM op 19-12-2018  19:37 uJe kan toch ook zelf bepalen welke topics je wilt lezen? Tenzij je benieuwd bent naar de nieuwe reacties.

Tuurlijk, en dat is ook wat ik nu doe, maar had het wel prettig gevonden als ik bepaalde topics gewoon voor 1 keer weg kon klikken en dat die dan niet meer in mijn lijstje naar voren kwam

Maargoed, kan niet, dus dan maar zo

Bedankt voor de reacties

Slotje?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.