Hofbier

Gestart door j.heesters3, 02-11-2018 11:51 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

j.heesters3

Laatst met mijn zus een honingbier gebrouwen ter nagedachtenis aan de overleden man van mijn zus. Hadden dat aan hem beloofd. Aangezien hij imker was, is het bier met lindehoning gebrouwen. Een kennis, die grafisch goed onderlegd is, heeft voor dit bier een etiket ontworpen. Laat maar weten of jullie dit iets vinden.



Jos

joenedu

Citaat van: j.heesters3 op 02-11-2018  11:51 uLaatst met mijn zus een honingbier gebrouwen ter nagedachtenis aan de overleden man van mijn zus. Hadden dat aan hem beloofd. Aangezien hij imker was, is het bier met lindehoning gebrouwen. Een kennis, die grafisch goed onderlegd is, heeft voor dit bier een etiket ontworpen. Laat maar weten of jullie dit iets vinden.

Jos

Ziet er super uit! Een mooi eerbetoon.

j.heesters3

Citaat van: joenedu op 02-11-2018  11:54 uZiet er super uit! Een mooi eerbetoon.

Dank je.

Jos

Triplezzz

Als het bier net zo goed is als het etiket zit het wel goed. :petje-af:

j.heesters3

Aanvulling op de tekst aan de rechterzijde. Arbustes betekend heesters ( struik) wat toevallig ook mijn achternaam is. Het mannetje erlangs verwijst nasr The Saint. In het Nederlands : sint. Dat is onze familiebijnaam in het dorp. Zo noem ik ook mijn bieren.

Broudoe

Jos

Nick H.

Een bijzonder mooi eerbetoon, mooie elementen zoals de honingraat, de iemes, kleur....

j.heesters3

Citaat van: Nick H. op 03-11-2018  19:20 uEen bijzonder mooi eerbetoon, mooie elementen zoals de honingraat, de iemes, kleur....

Wat bedoel je met iemes? Soms de honinglepel die in de ring is verwerkt?

Jos

Nick H.

Citaat van: j.heesters3 op 04-11-2018  13:03 uWat bedoel je met iemes? Soms de honinglepel die in de ring is verwerkt?

Jos
Sorry, een ieme is een werkbij.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.