Welke foto van de hopoogst 2018 is volgens jou de mooiste/leukste

Gestart door Jacques, 02-10-2018 20:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geef je stem aan de mooiste/leukste foto (zie eerste bericht)

Reactie #2 kinderarbeid
5 (5.4%)
Reactie #4 dochter met hop
5 (5.4%)
Reactie #5 hop bij nacht
17 (18.3%)
Reactie #6 kippen
8 (8.6%)
Reactie #9 passiebloem
5 (5.4%)
Reactie #11 sprinkhaan
36 (38.7%)
Reactie #23 Bierkaaiers aan het plukken
17 (18.3%)

Totaal aantal stemmen: 93

Stemmen gesloten: 09-10-2018 20:50 u

HuygenMeester


Zooms

Ik was eigenlijk niet van plan om te stemmen, maar na de oproep van HansHalberstadt om op de Bierkaai te stemmen heb ik toch maar gestemd....

Markiej87

Citaat van: Zooms op 08-10-2018  17:39 uIk was eigenlijk niet van plan om te stemmen, maar na de oproep van HansHalberstadt om op de Bierkaai te stemmen heb ik toch maar gestemd....
Check. Ik heb ook gestemd :p

wiliam


Anton


Jacques

De uitslag is bekend: de sprinkhaan! Zeer overtuigend gewonnen. Hop bij nacht en Bierkaaiers aan het plukken hebben een gedeelde tweede plaats behaald.

Jasper gefeliciteerd. Na ontvangst van je adresgegevens zal ik je het boek Bierbrouwen voor Dummies toezenden.

Herman

Citaat van: Jacques op 09-10-2018  23:05 uJasper gefeliciteerd. Na ontvangst van je adresgegevens zal ik je het boek Bierbrouwen voor Dummies toezenden.
Dat vind ik dan toch lollig!

Gefeliciteerd Jasper!!

BrouwMark


tdp


Adbrouwt

Leuke foto! Volgens mij moet je dit boek hebben om te weten hoe van een sprinkhanenplaag af te komen



joenedu

Ooh balen. Gefeliciteerd Jasper, een hele mooie foto, maar dat had ik in het topic zelf ook al gezegd  :groots:

EBC

Leuk! Met dank aan alle sprinkhaanstemmers  :groots:. En dank aan Jacques voor het mooie boek!  :biersmile:

Het was overigens wel even schrikken toen ik die beesten zag zitten, ze waren met twee en zijn bijna 10 cm lang. Maar na de schrik waren ze gewoon heel mooi.

Fermon

Citaat van: EBC op 10-10-2018  12:30 uLeuk! Met dank aan alle sprinkhaanstemmers  :groots:. En dank aan Jacques voor het mooie boek!  :biersmile:

Het was overigens wel even schrikken toen ik die beesten zag zitten, ze waren met twee en zijn bijna 10 cm lang. Maar na de schrik waren ze gewoon heel mooi.

Gefeliciteerd... Veel leesplezier.

Jacques

Citaat van: EBC op 10-10-2018  12:30 uLeuk! Met dank aan alle sprinkhaanstemmers  :groots:. En dank aan Jacques voor het mooie boek!  :biersmile:

Het boek heb ik net verzendklaar gemaakt. Waarschijnlijk gaat het morgen op de post. Dat is nog niet helemaal zeker omdat ik morgen een vol programma heb.

wiliam

EBC proficiat, en jij bedankt als sprinkhaan()temmer  ^-^

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.