Even voorstellen: Joyce

Gestart door Vaantje, 22-02-2018 17:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vaantje

Hallo allemaal! Ik ben Joyce de Vaan, 24 jaar en ik woon vlakbij het prachtige 's-Hertogenbosch in Brabant. Sinds november 2017 brouw ik ongeveer tweewekelijks. Meestal probeer ik iedere keer een ander recept om gevoel te krijgen bij verschillende types bier. Af en toe laat ik wat mislukken maar meestal ben ik blij met het resultaat. Dat komt dan ook omdat ik ontzettend veel informatie heb gevonden op dit forum.

Qua literatuur heb ik alleen 'Over drank' van meneer Wateetons gelezen en een super oud dictaat uit de jaren 80 van een levensmiddelentechnoloog. Maar mijn grootste bron van informatie is toch wel dit good old forum.

Ik brouw nu nog met een brewbag maar binnenkort ga ik een filterplaat in een brouwketel knutselen dus dan hopelijk niet meer smokkelen.

Bierbrouwen is gewoon kei vet!  :degroeten:

Mark GA

Welkom! Leuk om te lezen dat je zelf knutselt ook. De vooral je werk hier met ons...

TeVeHa

Thats a statement, 'bierbrouwen is gewoon kei vet',  ach zo 'af en toe laat je wat mislukken'? Dat is nieuw, ik probeer dat in feite meestal wel te vermijden, 's-Hertogenbosch is inderdaad prachtig. Amusement nog.

Dugraph

Welkom! Een brouwfrequentie van 1x/2weken; ik ben jaloers!

Ben wel nog even benieuwd naar waarom je BIAB smokkelen vindt?  ;)

Jaap W

Joyce, hartelijk welkom op dit forum, het is inderdaad zeer informatie en nuttig. En bierbrouwen is inderdaad "vet gaaf".  :proost:

ray81

Welkom Joyce

Wow 1x per 2 weken brouwen... Waar haal je de tijd vandaan en vooral: drinken jullie zoveel bier of brouw je kleine hoeveelheden?
Ik zit geloof ik op 1x per half jaar haha. Gelukkig is het zondag weer zover :-)
Veel plezier hier in ieder geval!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.