Welke brouwketel

Gestart door ChrisH1986, 10-12-2017 17:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChrisH1986

Ik ben al een tijdje aan het nadenken om een brouwketel aan te schaffen.
Nu zit ik te twijfelen tussen de Arsegan Easybrew en de Klarstein Mundschenk en kan er maar niet echt een beslissing in nemen welke het gaat worden.
Wat is jullie advies!?

Dookiy

Volgens mij komen ze uit dezelfde (Chinese) fabriek. Zelf heb ik de Arsegan. Mijn advies zou zijn om voor degene te gaan waarbij het het makkelijkst is om in contact te komen met de verkoper ivm garantie of aftersales. In mijn geval was dat Almere.

CeesM

Bij de Arsegan Easybrew zit een dompelkoeler bij. Bij de Klarstein is het afwachten of er een bij zit.

JoepH

Citaat van: ChrisH1986 op 10-12-2017  17:31 uIk ben al een tijdje aan het nadenken om een brouwketel aan te schaffen.
Nu zit ik te twijfelen tussen de Arsegan Easybrew en de Klarstein Mundschenk en kan er maar niet echt een beslissing in nemen welke het gaat worden.
Wat is jullie advies!?

Het zijn dezelfde ketels. De Easybrew heeft een nieuwe controler versie. Wees er zeker van dat de Klarstein die ook heeft. Volgens mij zijn de Nederlandse leveranciers goedkoper en makkelijker aanspreekbaar indien nodig. Top ketel. Ik heb met de nieuwe versie nu 3x gebrouwen. Als je hier geen fatsoenlijk bier mee kunt maken ligt het echt aan jezelf. Lees wel de tips in het Easybrew draadje om het makkelijker te maken.

ChrisH1986

Ik weet voldoende!
Bedankt voor de info!! :D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.