Reclamebanners op het forum

Gestart door Markiej87, 25-06-2017 17:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wiliam

Omdat de advertenties een vaste plaats hebben, en niet weg ge-klikt moeten worden, om alles te zien.
Gun ik het forum en de ondernemers ,van de reclame, hun ruimte.
Een Adblocker gebruik ik nooit, als ik een filmpje op een krantensite wil aanklikken,
en het duurt 20 seconden ,vanwege de reclame, dan is dat voor mij het teken,
dat het filmpje de tijd om te wachten niet waard is.
Zijn er voortdurend reclameblokken voor een filmpje, of tekst, kijk ik de bepaalde site niet meer.
Meestal erger ik me aan reclame die me "achtervolgt", en dus bij afsluiten computer,
ruim ik alle cookies automatisch op.
Heb ik na een paar uur rondlezen , toch teveel.
Even alles dichtmaken en opnieuw beginnen.
Met de reclame van dit fantastische forum ,heb ik nooit last.

Jeroen76

Met Chrome



De codes van de banners zijn fout neergezet in de software zo te zien waardoor de banners over de forumknoppen vallen.

Heuvinger brouwerij

Ik krijg nu sinds een week Spaanse reclame banners.
CiteerUw Nederlandse ziekenhuis in Benidorm
Ik had jaren terug eens gebruik gemaakt van Wi-Fi met mijn email adres op het vliegveld van Las Palmas, Gran Canaria.
Thuis ben ik jaren gespamd met berichten over trapliften, rollators,
Eerst ben ik begonnen met regels op te stellen in Thunderbird.
Echt dat soort idioten gebruiken iedere keer een andere url.
Dus maar alles omgezet naar een ander email adres, bij de provider automatisch antwoord aangezet waarbij een paar honderd pagina's bijbeltekst over farizeeërs wordt terug gestuurd.
Het email adres heb ik inmiddels verwijderd bij de provider.
Geluk bij een ongeluk, alles is naar een Gmail adres omgezet, kan nu ook afscheid nemen van die provider.

Jacques

Citaat van: Jeroen76 op 06-04-2019  20:05 uMet Chrome



De codes van de banners zijn fout neergezet in de software zo te zien waardoor de banners over de forumknoppen vallen.

Heb je geprobeerd op het pijltje te tikken?

In het Google advertentie programma heb ik overigens de instelling van zwevende reclamebanners aangepast.

Chilobrachys

Die banners die Jeroen bedoelt vallen bij mij ook over de knoppen heen. Hele irritante reclame, de vaste balk bovenaan de pagina is een stuk minder storend.

Jacques

Citaat van: Chilobrachys op 06-04-2019  23:15 uDie banners die Jeroen bedoelt vallen bij mij ook over de knoppen heen. Hele irritante reclame, de vaste balk bovenaan de pagina is een stuk minder storend.

Als het goed is deze uitgeschakeld. Dit kan echter nog wel een dag duren. Wijzigingen in de instellingen hebben bij de Google advertenties even tijd nodig.

Arthur B

Citaat van: Markiej87 op 25-06-2017  17:42 uHebben jullie ooit een soort donatie-systeem overwogen? Ik zou best een soort jaarlijkse schenking aan dit forum willen doen om er reclamevrij gebruik van te kunnen maken.

Nog even los van reclamevrij, een vaste link voor vrijwillige (Paypal?) donaties?

Jur1

Ik zie eigenlijk helemaal geen banners die het zicht op balken of berichten verhinderen. Op de 6 pagina's van dit item, ben ik maar twee banners tegengekomen en hinderen geen tekst. Daarbij weet toch iedereen wel hoe het werkt. Gewoon verder scrollen naar wat je lezen wilt.

hansHalberstadt

Dit nog niet eerder meegemaakt. reclame compleet over de hele pagina.

Zo is het onwerkbaar.

SVB

Op de telefoon werkt het prima, maar vandaag op de laptop was het drama... veel te groot.

Jacques

Citaat van: hansHalberstadt op 27-07-2020  18:59 uDit nog niet eerder meegemaakt. reclame compleet over de hele pagina.

Zo is het onwerkbaar.

Ik heb hier nog geen last van gehad.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal kijken of ik de instellingen kan veranderen.

Jaap W

Ik heb gelukkig ook nog geen last gehad van reclame banners.  :biersmile: :proost: :nut:

hansHalberstadt

Vandaag zie ik het ook niet meer. Misschien heeft Jacques het opgelost of anders zijn ze mijn 30 meldingen van bedekken van content beu. Als iedereen dat nu doet dan krijgen ze er een paar 1000.

Heuvinger brouwerij

Ik ook niet!
Het is een kwestie van kiezen van de juiste browser, adblock browser voor mijn tablet en Pale Moon met uBlock Orgin voor de laptop.

de Machtige Wil

Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 28-07-2020  19:27 uIk ook niet!
Het is een kwestie van kiezen van de juiste browser, adblock browser voor mijn tablet en Pale Moon met uBlock Orgin voor de laptop.

En dan wel hobbybrouwen uitsluiten omdat je ze die inkomsten gunt  :biersmile:

André de Laat

Citaat van: hansHalberstadt op 28-07-2020  19:15 uVandaag zie ik het ook niet meer. Misschien heeft Jacques het opgelost of anders zijn ze mijn 30 meldingen van bedekken van content beu. Als iedereen dat nu doet dan krijgen ze er een paar 1000.

Verkeerde topic Hans? Denk dat je het over de banners hebt?

André de Laat

Citaat van: de Machtige Wil op 28-07-2020  19:58 uEn dan wel hobbybrouwen uitsluiten omdat je ze die inkomsten gunt  :biersmile:

Tenzij je er gek van wordt natuurlijk. Ik heb ook een adblocker maar ik vind het hier niet storend  :degroeten:

Heuvinger brouwerij

Citaat van: de Machtige Wil op 28-07-2020  19:58 uEn dan wel hobbybrouwen uitsluiten omdat je ze die inkomsten gunt  :biersmile:
Lees mijn eerdere bericht maar eens!
Citaat van: Brouwerij Hulzebos op 06-04-2019  20:36 u

hansHalberstadt

Die reclame over alles heen had ik nog niet eerder gehad, dus moet iets geks zijn gebeurd. Dat kan ook niet zo blijven want is onwerkbaar. Dat zullen ook degene die de popups bedenken wel weten.

Jacques

Citaat van: André de Laat op 28-07-2020  20:21 uVerkeerde topic Hans? Denk dat je het over de banners hebt?

Denk ik ook...

Jacques

Citaat van: hansHalberstadt op 28-07-2020  21:48 uDie reclame over alles heen had ik nog niet eerder gehad, dus moet iets geks zijn gebeurd. Dat kan ook niet zo blijven want is onwerkbaar. Dat zullen ook degene die de popups bedenken wel weten.

Google had de advertenties "geoptimaliseerd". Ik heb dit teruggedraaid ondanks dat het dit betekent dat de reclame-inkomsten aanzienlijk minder zijn.

hansHalberstadt

Citaat van: Jacques op 28-07-2020  22:36 uGoogle had de advertenties "geoptimaliseerd".

Ja het optimum zal voor Google zeker anders liggen dan voor de gebruiker. Dus een acceptabele tussenvorm dan maar.

hansHalberstadt

Ja ik snap het eigenlijk ook niet. misschien teveel dingen tegelijk open of teveel geirriteerd op het moment of de reclame popups die teveel content afdekten waardoor ik niet meer kon zien in welk topic ik zat ;)?

ps dit bericht is verplaatst omdat het in het verkeerde topic stond. Deze toevoeging, anders snapt niemand meer iets van dit bericht.

tdp

Topic afgesplitst en samengevoegd ;)

William



Deze is nieuw en irritant. Deze banner gaat over nieuwe berichten keuze bovenin een gaat niet weg

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.