Verloting Thomas Fawcett & Sons beschikbaargesteld door Jacques en Brouwstore.nl

Gestart door Jacques, 17-06-2017 15:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De loterij is gesloten en de trekking is verricht. 163 forumleden hebben meegedaan, daarmee was de winkans ongeveer 1 op 11.

Omdat je niet op 1 been kunt staan heb ik vandaag besloten dat de "kleinere" prijzen bestaan uit 2 keer 1 kg mout.
De winnaars van een 5 kg verpakking basismout naar keuze zijn:
- SietzeK
- Mattijn
- MartijnOMG
- Robbert
- Easywoods

De winnaars van 2 verpakkingen van 1 kg naar keuze zijn:
- Krek zat
- Underdike
- rvvliet78
- Basje42
- David Steeman
- BLUB
- Oscario
- Ronald82
- TerryJuice
- Hoorns Hopbier

De forumnamen en e-mailadressen van de winnaars heb ik doorgegeven aan Brouwstore.nl. Brouwstore.nl zal met de winnaars contact opnemen en hen een kortingscode geven voor het bestellen van de mouten. De mouten worden door mij betaald uit reclame-inkomsten. Brouwstore.nl betaalt de verzendkosten. Je kunt bij het bestellen van de mouten andere spullen bestellen waarvoor je dan ook geen verzendkosten hoeft te betalen. Op die manier kun je optimaal profijt hebben van je gewonnen prijs.

Ik wens alle prijswinnaars veel brouwplezier met de mout. Bedenk leuke recepten en maak daarmee kans op het winnen van de komende forumwedtrijd.




In een ander topic heb ik een vooraankondiging gedaan voor een forumwedstrijd waarvan de finale waarschijnlijk in april volgend jaar gehouden gaat worden. Voor meer over deze wedstrijd verwijs ik naar bedoeld topic.

Om jullie nu al warm te laten lopen voor deze wedstrijd stel ik Thomas Fawcett & Sons mouten beschikbaar voor een loterij. De kosten de mouten worden betaald uit reclame-inkomsten.
De prijzen van de loterij bestaan uit 5 keer een verpakking van 5 kg basismout en 10 keer een verpakking van 1 kg naar keuze. In totaal dus 15 prijzen.
Voor alle duidelijkheid. Onder de basismouten van Thomas Fawcett wordt bij deze loterij verstaan:
- Golden Promise Ale
- Maris Otter Pale Ale
- Mild Ale
- Halcyon Pale Ale
- Rye Ale
- Oat Malt
Uit deze mouten kan dus worden gekozen als je 5 kg mout hebt gewonnen.
Voor de specificaties van alle Thomas Fawcett mouten zie http://www.fawcett-maltsters.co.uk/uploads/2/0/2/6/20260333/spec_table_ebc.pdf

De verzendkosten neemt Brouwstore.nl voor haar rekening. Eventueel kun je als tot de gelukkige prijswinnaars nog andere spullen aanschaffen waarvoor je dan geen verzendkosten hoeft te betalen.
Als je tot de gelukkige winnaars behoort heb je dus de gelegenheid alvast ervaring op te doen met de mouten van Thomas Fawcett & Sons voor zover je dat nog niet hebt.

Natuurlijk is er weer een topic aangemaakt waarin je ervaringen met gewonnen mouten kunt delen. Maar ook als je geen mout gewonnen hebt maar ervaringen hebt met deze mout kun je die daar delen. Die ervaringen kun je kwijt in dit topic.

Tot 8 juli 2017 14:00 uur kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Het kan zijn dat de weergave van je deelname in de spreadsheet een aantal minuten duurt (tot wel 30 minuten toe). Vul daarom het formulier niet opnieuw in indien je je naam niet meteen hieronder ziet. Vernieuw het scherm voor het geval je nog een keer wilt kijken.

Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic.
Je hoeft niet door te geven welke mout je zou willen winnen. Maar dat mag wel. Als je tot de prijswinnaars behoort zal ik je forumnaam en e-mailadres doorgeven aan Brouwstore.nl zodat zij een kortingscode kunnen doorgeven aan je. Brouwstore is erg snel met verzenden. Bestellingen gedaan voor 20:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden indien het product op voorraad is.

Graag hier geen meningen geven over de Thomas Fawcett mouten. Daarvoor is zoals ik al schreef een ander topic voor aangemaakt. Zie hier.

Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Houd alsjeblieft rekening met de vertraging van de weergave in de spreadsheet.
Nadat ik de trekking heb uitgevoerd controleer ik op dubbele aanmeldingen. Degenen die zich dubbel hebben aangemeld worden uitgesloten van het winnen van een prijs. Dus door je vandaag aan te melden en overmorgen weer verklein je de kans om te winnen tot nul!

Veel geluk toegewenst met de loterij.



Scoll door het bovenstaande ingesloten frame om de velden te gaan die je dient in te vullen.
Voor het geval het bovenstaande ingesloten deelnameformulier niet wordt weergegeven door je browser kun je het formulier ook benaderen via https://goo.gl/forms/4upJliaNBbAOegKs1.


Hieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.


Je kunt ook gebruik maken van deze link

SanderH

Voor zover ik kan zien, is het inschrijven gelukt, bij deze dus.
Leuke actie!

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 17-06-2017  15:50 uHieronder kun je zien dat je je aangemeld hebt. Houd rekening met de vertraagde weergave, zie hierboven.

Ik ben benieuwd.

Hopbier

Peterrr


rvvliet78


breda82

Hele leuke actie inderdaad, ben ook ingeschreven, ben als beginner een beetje aan het kijken wat de verschillende mouten nu met de smaak doen, komt goed uit dus.

Sander van Dijk


EvdBroek


Pim


Pimmels


Fermon


beermenke


Easywoods


Henielma


Rijnberg


mbroek


joenedu

Spannend! Ik brouw altijd rond de 20 liter, maar zit er meestal net iets onder dus heb 10-20 gekozen. Af en toe ook wel 22 liter. Maar goed, ik ga alvast duimen, leuke verloting.

Brouwers

Heb me ingeschreven. Leuke actie.
De vraag hoeveel je brouwt staat er trouwens 2 keer in Jacques.

Jacques

Citaat van: Brouwers op 17-06-2017  21:13 uHeb me ingeschreven. Leuke actie.
De vraag hoeveel je brouwt staat er trouwens 2 keer in Jacques.

Goed dat je het opmerkt. De 2e vraag verwijderd. Voor de reeds ingevulde formulieren maakt het niet uit.

ir. Auditor


TheSaint

Top, ben benieuwd of ik wat nieuws kan uitproberen met deze mouten. Overigens staan er nog verwijzingen naar de whitelabs gisten en Brouwland van de vorige actie in het google formulier.

Peeweek


meij

Ook gereageerd! Na 2 maanden bier drinken in de VS is het weer tijd zelf te brouwen in NL. Mout komt daar altijd goed bij van pas

Haagse Wouter


Thinde


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.