jeroentjecross

Gestart door jeroentjecross, 12-11-2005 19:07 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroentjecross

na bijna een jaar rondhangen op dit forum vond ik het wel eens tijd om me voor te stellen.

mijn echte naam is jeroen en ik ben 4e jaars student bedrijfskundig informatica en een groot levensgenieter.

in oktober 2004 heb ik samen met me pa een cursus gevolgd in het cultureel centrum is ons pitoreske dorpje chaam (bekend van de 8 van chaam). de cursus was zo goed bevallen dat we gelijk materiaalen zijn gaan zoeken om thuis aan de slag te gaan. Bij oma een weckketel in beslag genomen die we enkele jaren terug kado hadden gedaan(na al die jaren nog nooit gebruikt). een collega van me pa had nog een oude brander liggen en daarmee konden we beginnen. verder nog wat andere lijnstjes uitgegooit naar vrienden en bekenden.

bij Brouwland de standaard spullen gekocht thermometer, roerlepel, gistvat en natuurlijk een hoop ingrediënten. en uiteraard als je bij Brouwland rondloopt zie je een hoop leuke hebbe dindetjes. een beugelfles van Grolsch was net te groot voor een glas dus nemen we maar een kroonkurk apparaat mee en gelijk 2 zakken van 1000 kroonkurken dan kunnen we een paar jaar vooruit en ze zijn goedkoper dan de kleine zakjes. een schroot molen was het volgende, ons oog was gevallen op een walsenmolen alleen bij Brouwland was hij te duur. heel toevallig was er iemand voor zijn werk voor 5 jaar naar amerika verhuist en zou deze zomer terug naar Nederland komen. een paar keer contact gehad en hij zou de molen bestellen en mee nemen naar Nederland. omgerekend een walsenmolen voor €135,-.